אא

פתאל אירופה: "עליית הריבית לא צפויה להשפיע לרעה על הוצאות המימון של החברה"

החברה, שרק ברבעון האחרון של 2023 רכשה 4 מלונות באנגליה, איטליה, ספרד וקפריסין, מעריכה עוד שעליית הריבית לא צפויה להיות מהותית גם על תוצאותיה העסקיות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בחברת פתאל אירופה מעריכים כי עליית הריבית לא צפויה להשפיע באופן מהותי לרעה על תוצאות המימון של החברה.

נכון ליום 31 במרץ 2023, לחברה כ-70 מיליון אירו אשראי בריבית משתנה (כ-14% מסך האשראי של החברה לאותו מועד וכ-7% ממאזן החברה לאותו מועד).

כמו כן, בפתאל אירופה צופים כי עליית הריבית מבחינת השפעתה על תוצאותיה העסקיות של החברה, אינה צפויה אף היא להיות מהותית. עוד מציינת החברה כי עליית הריבית אינה צפויה להשפיע מהותית על היחסים הפיננסים של החברה.

החברה רכשה ברבעון הראשון של 2023, ארבעה בתי מלון. מלון אחד בברייטון אנגליה - בן 201 חדרים. השקיעה כ-68 מיליון אירו ובכוונת השותפות להשקיע כ-18 מיליון אירו נוספים לצורך שיפוץ המלון והגדלת מספר החדרים. 

מלון נוסף בגארדה איטליה - בן 127 חדרים. ברכישתו הושקעו 21 מיליון אירו. בכוונת השותפות להשקיע כ-1 מיליון אירו נוספים לצורך שיפוץ קל והתאמת המלון לרשת.

המלון השלישי, בברצלונה ספרד - בן 368 חדרים. הושקע ברכישתו 75 מיליון אירו ובכוונת השותפות להשקיע כ-10 מיליון אירו נוספים במלון זה לצורך השיפוץ שלו.

המלון הרביעי בלימסול קפריסין - בן 255 חדרים שנרכש תמורת 68 מיליון אירו. בכוונת השותפות להשקיע כ-10 מיליון אירו במלון זה לצורך שיפוץ המלון והגדלת מספר החדרים ל-268.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאל אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: