אא

אייר אינדיה: הטייס הזמין נוסעת לקוקפיט והחברה נקנסה ב-36,000 דולר

מנהלת התעופה האזרחית של הודו (DGCA) גם השעתה את הטייס לשלושה חודשים. אייר אינדיה נקנסה בגין תקריות מבישות נוספות בחודשים האחרונים, ובשל כך העניקה לדיילים סמכות לסרב לספק אלכוהול לנוסעים

צילום: 123rf צילום: 123rf

אייר אינדיה נקנסה בסכום השווה ל-36,470 דולר ע"י מנהלת התעופה האזרחית (DGCA) בגין אי טיפול בתקרית בחודש פברואר, כאשר אחד הטייסים שלה הזמין נוסעת לקוקפיט.

התקרית אירעה ב-27 בפברואר, אך התגלתה רק באפריל, לאחר שהנהלת אייר אינדיה לא נקטה בפעולה בעקבות תלונה של נוסע, שהעביר את תלונתו למנהלת התעופה האזרחית.

עפ"י Times of India, הטייס אפשר לנוסעת, העובדת באייר אינדיה, לשבת במושב הקפטן וביקש שיגישו לה משקאות ואוכל מתפריט מחלקת העסקים.

ה-DGCA השעתה את הטייס לשלושה חודשים בשל הפרת כללי הבטיחות. התקנות קובעות שכניסה לקוקפיט מותרת רק אם זה "הכרחי להפעלה בטוחה של המטוס".

גם טייס המשנה, שעל פי החשד ישן בזמן שהאורחת שהתה בתא הטייס, לא נמלט מביקורת, ספג אזהרה על אי מניעת האירוע.

בעקבות התקרית, אייר אינדיה הוציאה הוראה לעובדיה על הצורך לשמור על 'תא טייס סטרילי', כולל מניעת כל הסחות דעת, כגון שיחה ופעילויות לא חיוניות במהלך הטיסה.

אייר אינדיה קיבלה לאחרונה מספר קנסות על ידי DGCA בסכום השווה ל-85,000 דולר,  כולל בגין תקרית מתוקשרת בחודש נובמבר 2022, כאשר גבר שיכור הטיל שתן על נוסע קשיש במחלקת העסקים.

אייר אינדיה נקנסה גם על תקרית דומה נוספת רק חודש לאחר מכן ומאז החברה ביצעה שינוי במדיניות הגשת האלכוהול שלה, והעניקה לדיילים סמכות לסרב לספק אלכוהול לנוסעים, אם הם מוצאים צורך בכך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: