אא

בראון קיוביק אתונה, יוון: הצצה ראשונה למלון שישראייר נכנסה כשותפה בו

ישראייר נכנסה שותפה בכ-25% בחמישה מלונות בראון באתונה, בירת יוון. אחד מהם הוא מלון Brown Kubic - מלון 4 כוכבים בן 112 חדרים סמוך לכיכר אומוניה. היינו וזה מה שאנחנו חושבים על המלון

מלון קיוביק אתונה. צילום: יחצ מלון קיוביק אתונה. צילום: יחצ

חברת התעופה והתיירות ישראייר נכנסה באחרונה כשותפה (25%) במלונות רשת בראון באתונה, בירת יוון. אחד מהם הוא מלון Brown Kubic. 

לקיוביק הגעתי בשעת ערב. הלוקיישן של המלון - מרחק הליכה קצר מכיכר אומוניה המפורסמת בעיר - נראה לי בחושך כמו בחירה לא טובה. הומלסים, קבצנים ויצאניות.  בקיצור, החצר האחורית ואם תרצו ה"דרום תל אביב" של העיר שלא מתחשק לראות בחופשה. 

אבל, למחרת בבוקר, אחרי שהסתובבתי והתיידדתי עם הסיטואציה, השתנתה דעתי/תחושתי. המיקום פתאום נראה לי לא רע כלל וכלל. למרות המוניטין המפוקפק של כיכר אומוניה, אחת משלוש הכיכרות המרכזיות באתונה, יש לה דווקא מיקום טוב. היא קרובה מאוד לאטרקציות מרכזיות בעיר וסביב לה, כמו גם ברחובות המתפצלים ממנה, יש שפע של מסעדות ומאפיות נהדרות ואפילו סניף של זארה עם מיטב הקולקציות במחירים הנמוכים משמעותית מישראל. אגב, אחיו של הקיוביק, מלון 'בראון אקרופול', נושק לכיכר עצמה ומציע, בין היתר, רופטופ משגע עם אוכל טוב ונוף לאקרופוליס. בנוסף לקיוביק ולאקרופול, בראון מתחזקת בעיר שלושה מלונות נוספים: בראון לייטהאוס אתונה, וילה בראון ארמו ו-DAVE RED. בקרוב, הרשת צפויה לפתוח מלון נוסף בעיר - וילה בראון את'ינס.

כיכר אומוניה בלילה. צילום: ספיר פרץכיכר אומוניה בלילה. צילום: ספיר פרץ

כיכר אומוניה ביום. צילום: ספיר פרץכיכר אומוניה ביום. צילום: ספיר פרץ

המלון מבחוץ. צילום: ספיר פרץהמלון מבחוץ. צילום: ספיר פרץ

ואיך המלון כשלעצמו, אתם שואלים? בדיוק כמו שאני אוהבת. מלון 4 כוכבים חביב וקטן יחסית עם 112 חדרים בעיצוב נקי ופשוט. כל החדרים חכמים וזה אומר, שבעזרת טאבלט של סמסונג אתם שולטים על התאורה בחדר, הווילונות והמזגן.

החדרים לא גדולים, אבל גם לא קטנים. בגודל סביר למלון עסקים בצנטרום אורבני. לא צריך יותר מזה. העיצוב הוא עיצוב בראוני טיפוסי. כלומר, שימוש בגוון החום המזוהה עם הרשת. בחדר בו לנתי, קיר המיטה מכוסה טפט של יער טרופי עם תוכים. מוטיב היער והציפורים חוזר על עצמו גם באריחים במקלחת (דוש). החדר הרגיש נקי, פשוט ונעים. במיני בר היו רק בקבוקי מים, חינם לאורחים. יש גם קומקום חשמלי וכל מה שצריך להכנת תה/קפה. ביום ההגעה, היו שוקולד ופירות (בננות, תפוחים ותותים).

חדר עם מרפסת. צילום: יחצחדר עם מרפסת. צילום: יחצ

הנוף הנשקף מאחד החדרים. צילום: ספיר פרץהנוף הנשקף מאחד החדרים. צילום: ספיר פרץ

אבל כל האקשן והווייב הצעיר של המלון מתרחש/מורגש בלובי, שבו גם מוגשת ארוחת הבוקר. ארוחת בוקר קונטיננטלית הכוללת, בין היתר, מאפים יווניים (תרד וגבינה), לחמים, מאפים מתוקים, גבינות ונקניקים, ביצים קשות/אומלט, יוגורט, פירות, שתייה חמה ומיץ תפוזים סחוט טרי. בעמדת הקבלה, אגב, יש מתקן של סוכריות על מקל חינם לבאים בשערי המלון.

יש גם חדרי ישיבות, חדר כושר קטן ומאובזר וצמוד לו, חדר טיפולים בו ניתן לקבל מגוון טיפולים בטווח מחירים של 35 אירו ל-20 דקות ועד 75 אירו לטיפול 70 דקות. תבקשו את כריסטינה ותודו לי אחר כך. 

חדר טיפולים במלון קיוביק אתונה. צילום: ספיר פרץחדר טיפולים במלון קיוביק אתונה. צילום: ספיר פרץ

לסיכום, למגה-עיר כמו אתונה לא מספיק וויקאנד קצר. יש עוד הרבה מקומות מעניינים בעיר המסקרנת הזאת שאני רוצה לראות. מה שבטוח, לקיוביק אני חוזרת.

הכותבת הייתה אורחת בראון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייררשת מלונות בראוןאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: