אא

ארקיע: החל מ-25$ לחודש לאדם לחופשה משפחתית בקיץ הקרוב

במסגרת ההטבה ארקיע תאפשר חלוקה של 12 תשלומים שווים ללא ריבית, לכל החופשות המוצעות באתר האינטרנט של החברה ובהזמנה במוקד ההזמנות. תמר גרזון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של ארקיע: "בתקופה בה עליית מחירים היא דבר שבשגרה וכמעט ואינה פוסחת על שום תחום בחיינו, יצרנו פתרון מיידי ובלעדי עבור המשפחות שלא ירצו לפספס את החופשה השנתי"

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

מסקר שנערך באמצעות מכון סי איי מידע שיווקי עבור ארקיע, עלה כי 50% מהמשפחות בישראל עדיין מתכננות לצאת לחופשה משפחתית הקיץ, אחוז הגבוה מזה של שנה שעברה. בנוסף, כ-70% מהנשאלים העידו כי יוקר המחיה משפיע על החלטתם לצאת לחופשה.

לאור זאת, ארקיע תאפשר במהלך העונה כולה חלוקה של 12 תשלומים שווים ללא ריבית, לכל החופשות המוצעות באתר האינטרנט של החברה ובהזמנה במוקד ההזמנות. ההחזר החודשי הוא החל מ-25$ לחודש לאדם, או החל מ-42$ דולר לחודש לאדם לחופשה במלון יוקרתי. 

תמר גרזון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של ארקיע: "בתקופה בה עליית מחירים היא דבר שבשגרה וכמעט ואינה פוסחת על שום תחום בחיינו, יצרנו פתרון מיידי ובלעדי עבור המשפחות שלא ירצו לפספס את החופשה השנתית. הישראלים לא יוותרו על חופשה משפחתית בחו"ל והרוב עדיין מתכננים לצאת לחופשה, אך לצד זאת רבים השנה יתקשו להתמודד עם גל ההתייקרויות לצד הרצון להתנתק קצת עם המשפחה בחופשה. 12 תשלומים ללא ריבית הם בהחלט בשורה למשפחות הללו, גם עבור אלה שמעדיפות את היוקרה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: