אא

רשת מלונות פרימה מתרחבת: תקים מלון שני בנתניה

המגדל שתבנה יכלול דירות ומלון של 72 חדרים בנתניה. מנכ"ל פרימה: "דווקא בימים מאתגרים אלו לכלכלה בכלל ולענף התיירות בפרט, פרימה מאמינה בפוטנציאל הטמון במלונאות"

הדמיה של מלון פרימה בנתניה. צילום: יחצ הדמיה של מלון פרימה בנתניה. צילום: יחצ

רשת מלונות פרימה בשיתוף "קרן סגולה" משיקה את פרויקט Luxury Urban Tower - LA-VIE, מגדל שיכלול דירות ומלון בעיר נתניה.  

עם סיום תהליך הבנייה, צפויה רשת פרימה לחנוך מלון שני לצד מלון David Tower אף הוא בנתניה, ולהגיע למספר כולל של 17 בתי מלון ברחבי הארץ.

פרימה רכשה את זכויות המלון מ-"קרן סגולה" בכ-60 מיליון שקל. את ההסכם ליווה מצד פרימה, עו"ד אלעד סטופל, שותף במשרד עורכי הדין הרטבי בורנשטיין בסון. בניית המגדל, ברחוב דוד המלך בנתניה, תחל בקרוב והמלון צפוי לפתוח את שעריו לאורחים בשלהי 2025.

המלון יכלול 72 חדרים וסוויטות ומרפסות עם נוף לים. הפרויקט תוכנן ע"י משרד אדריכלים "רזיאל אדריכלים" המתמחים בבניית מגדלי יוקרה לרבות בתי מלון, על עיצוב הפנים של המלון הופקד אדריכל הפנים, ארי שאליתאל. המלון צפוי להציע לאורחיו גם מסעדה וספא יוקרתי עם חדר כושר ובריכה שחייה מקורה.

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "אנו שמחים על הצטרפות המלון החדש, כחלק מהראייה האסטרטגית של רשת מלונות פרימה לעתיד הקרוב וזאת במטרה לחזק את הפנייה לקהלי תיירות מגוונים והתאמה למגמת ההתחזקות  בקרב תיירות הפנים והעסקים בקטגוריה של מלונות מסוג זה. דווקא בימים מאתגרים אלו לכלכלה בכלל ולענף התיירות בפרט, רשת מלונות פרימה מאמינה הן בפוטנציאל הטמון בתחום המלונאות והן מתוך המחויבות הרבה שיש לבעלי רשת מלונות פרימה להמשיך ולהשקיע בפיתוח התיירות בישראל".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פרימה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: