אא

רויאל קריביאן: עונת השיא של הקרוזים מחיפה נפתחת רשמית 

רויאל קריביאן פותחת הבוקר (ג') באופן רשמי את עונת הפלגותיה מישראל, כאשר השנה היא תארח מספר שיא של 50,000 נופשים שיצאו מנמל חיפה. אודי שנבל, מנכ״ל סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל: "אני שמח על ההחלטה של רויאל להרחיב את פעילותה בישראל"

צילום: גיאודרונס ורויאל קריביאן צילום: גיאודרונס ורויאל קריביאן

חברת הקרוזים רויאל קריביאן פותחת הבוקר (ג') באופן רשמי את עונת הפלגותיה מישראל.

זו השנה השנייה שאוניית הקרוז Rhapsody of the seas מפליגה מחיפה. היות והספינה יכולה לארח כ-2,000 נוסעים ועוד כ-750 אנשי צוות, ברויאל קריביאן הודיעו כי בשנה הבאה בכוונתם להציב בארץ אונייה גדולה עוד יותר, ה-Jewel of the Seas, שיכולה לארח 2,702 נופשים ועוד כ-842 אנשי צוות - דבר שיהפוך אותה לדברי החברה, לספינת הקרוזים הגדולה ביותר שתפליג מישראל אי פעם.

אודי שנבל, מנכ״ל סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל: ״פתיחת עונה היא אירוע מרגש, בייחוד שמדובר על החברה המובילה בקרוזים היוצאים מישראל. אני שמח על ההחלטה של רויאל להרחיב את פעילותה בישראל, כך שגם בשנים הבאות נציע חופשה איכותית למיליוני ישראלים שלא חוו עדיין חופשת שייט אמריקאית". 

צילום: גיאודרונס ורויאל קריביאןצילום: גיאודרונס ורויאל קריביאן

מהנתונים של רויאל קריביאן עולה כי משך החופשה המועדף על הישראלים הוא 5-7 לילות, ורק 30% מהם שמים דגש על אוכל כשר. בגלל השוק הישראלי ההולך וגדל רויאל קריביאן ביצעו התאמות לקהל המקומי, ביניהן אוכל כשר בחלק מהמסעדות על הסיפון, שילוב של שילוט בעברית ברחבי האוניות והתאמות בתוכניות הבידור. המחירים המוצעים מתחרים במחירי החופשות בארץ, כאשר חופשה של 6 לילות עם רויאל קריביאן במהלך חודש מאי תעלה למשפחה עם שני ילדים כ-9,996 ₪.

צילום: גיאודרונס ורויאל קריביאןצילום: גיאודרונס ורויאל קריביאן

כ-200 אלף תיירים צפויים להגיע השנה לחיפה בהפלגות מיעדים שונים ברחבי מזרח הים התיכון, ובסך הכל מצפים בנמל חיפה לכ-600 אלף מבקרים בשנת 2023. מדובר בגידול של למעלה מ-70% ביחס לשנת 2022, שהייתה בפני עצמה שנת שיא של כל הזמנים.

ד״ר רון מלכא, יו״ר דירקטוריון נמל חיפה: ״אנו נרגשים לקבל את ה-Rhapsody of the Seas של רויאל קריביאן לנמל הבית שלה בחיפה לשנה זו, ומודים על האמון של החברה בנמל חיפה ובישראל. נמל חיפה ובעלי הנמל, קבוצת אדני-גדות, גאים להוביל את צמיחת ענף התיירות הימית של מדינת ישראל. מאות אלפי התיירים שמגיעים לביקור בארץ, לצד מאות אלפי הישראלים שיוצאים מחיפה להפלגות ברחבי הים התיכון, תורמים רבות להתפתחות העסקית של העיר חיפה ולכלכלת המדינה״.

צילום: גיאודרונס ורויאל קריביאןצילום: גיאודרונס ורויאל קריביאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםרויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: