אא

לונדון, פריז, ניו יורק ועוד: מבצע הנקודות של אל על

חברת אל על מחזירה את מבצעי יום שלישי, כשהיום ניתן למצוא ברשימת היעדים את ניו יורק, לונדון, פריז ועוד. מדובר בחיסכון של עד אלפי נקודות

צילום: יחצ אל על צילום: יחצ אל על

שלישי פעמיים כי טוב: חברת אל על ממשיכה את מבצעי יום שלישי, במהלכם חברת התעופה מציעה 50% הנחה על כרטיסי בונוס ליעדים נבחרים. נזכיר כי המבצע שהחל בתחילת השנה, תוכנן להסתיים במהלך סוף חודש מרץ, אך כעת חזר וזו בשורה אדירה לנוסעים המתמידים שיכולים לחסוך עד אלפי נקודות בכל הזמנה. 

המבצע להמראות בין התאריכים ה-16 במאי ועד ה-20 ביוני, ובין ה-1 ביולי ועד ה-27 ביולי. כרטיס הטיסה לא כולל תשלום עבור מיסים, היטלים, אגרות ותוספות אותן לא ניתן לשלם בנקודות. במחלקת תיירים ניתן למצוא את היעדים: אתונה, בודפשט, פראג, מילאנו, רומא, ונציה, בוקרשט, פרנקפורט, מרסיי, מינכן, ברלין, וינה, ניס, ציריך, דובאי, לונדון, פריז, דבלין, מרקש, יוהנסבורג, בוסטון, ניו יורק.

במחלקת פרימיום ניתן למצוא את היעדים לונדון ופריז, ובמחלקת עסקים את אתונה, מילאנו, רומא, ונציה, ברלין, מדריד, פרנקפורט, סופיה ומינכן. 7,000 כרטיסים נמצאים במלאי, ולא יונפקו שוברי זיכוי בגין כרטיסים שיירכשו במסגרת ההטבה. עוד ההטבה עתידה להימשך עד סוף חודש מאי 2023. 

את המבצע ניתן למצוא באתר החברה, לרבות הזמינות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: