אא

מצרים מפתחת תיירות רפואית באתרי הנופש לחופי ים סוף

העיירה safaga מהווה מרכז רפואי בינלאומי לטיפולים במחלות עור בזכות המליחות הגבוהה של המים והחול הכהה השופע מינרלים טבעיים

חוף הים, ספאגה. צילום: shutterstock חוף הים, ספאגה. צילום: shutterstock

מצרים, הנהנית מתכונות ריפוי טבעיות, כמו מזג אוויר נוח, מי גופרית, מעיינות מינרליים וחול חם, פונה למספר הולך וגדל של תיירים, המבקשים לא רק לטייל ולגלות את האתרים ההיסטוריים ברחבי המדינה, אלא גם לזכות בטיפולים רפואיים טבעיים.

אתרי הנופש הידועים של מצרים בים סוף ערוכים לקבלת תיירות רפואית, בעיקר בתקופה הנוכחית של האביב, כשהחום עדיין לא בשיאו, והעיירה Safaga ספאגה, השוכנת על החוף, מהווה אחד המרכזים הרפואיים הבינלאומיים הגדולים לריפוי פסוריאזיס.

המליחות של המים בספאגה גבוהה ב-30 אחוז בהשוואה למים של הים התיכון, מה שהופך אותה למרכז לטיפול במחלות עור חשוכות מרפא רבות.

שוניות האלמוגים במי הים בספאגה מסייעות בריפוי פסוריאזיס. שוניות האלמוגים האלו זקוקות למלח ים במליחות גבוהה במיוחד. השוניות בהתמוססות בלתי פוסקת, שהופכת את המים לשופעים במינרלים יוצאי דופן.

מלבד אקלים ממוזג ומים חמימים במהלך תקופת האביב, גם החול הכהה השופע מינרלים טבעיים בספאגה מושך אליו תיירים רבים מאירופה.

כדי למשוך תיירים נוספים המלונות בספאגה הצמודים לחוף מציעים גם אמבטיות חול מדבריות כשיטת ריפוי, בנוסף לטיפול צמוד של צוותים רפואיים ואסטרטגיות טיפוליות משלימות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מצריםים סוף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: