אא

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג (BER): זיהוי פנים מחליף את כרטיס העלייה למטוס

פרויקט משותף בין קבוצת לופטהנזה לנמל התעופה ברלין ברנדנבורג - שירות ביומטרי חדש המאפשר לנוסעים גישה מהירה לעמדת האבטחה דרך נתיב נפרד באמצעות זיהוי פנים

צילום: נמל התעופה BER צילום: נמל התעופה BER

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג מציג את BER Traveller - שירות דיגיטלי לבקרת גישה ביומטרית, שכבר נכנס לתוקף, לנוסעי קבוצת לופטהנזה. השירות מיועד בתחילה אך ורק לחברי מועדון היוקרה, חברים וסנאטורים של מועדון HON Circle.

עד עתה הם נאלצו להציג את כרטיס העלייה למטוס כדי להגיע לנתיב העדיף של בקרת הביטחון. מעתה לנוסעים אלה יש גישה מהירה לעמדת האבטחה דרך נתיב נפרד באמצעות זיהוי פנים.

האימות בנקודות התהליך מתבצע על ידי צילום באמצעות מצלמות המותקנות באופן קבוע בנקודות המעבר והתאמת התמונות לנתוני הנוסע הביומטריים באפליקציה. 

הדרישה היחידה היא רישום חד פעמי של הנתונים הביומטריים באפליקציה של ספק השירות, FastID. הנוסעים יקבלו הזמנה באמצעות דואר אלקטרוני מחברת התעופה שלהם.

השימוש בשירות הביומטרי החדש הוא התנדבותי לחלוטין. נתונים אישיים וביומטריים מאוחסנים באפליקציה של הנוסע, ויש לו שליטה מלאה על הנתונים באפליקציה והוא יכול למחוק אותם לחלוטין בכל עת.

השלב הבא יהיה שימוש במכונות השירות העצמי של BER, מעבר בשער העלייה לטיסה וגישה לטרקלין קבוצת לופטהנזה באמצעות זיהוי פנים.

הייקה בירלנבך, מנהלת חוויית לקוחות בקבוצת לופטהנזה, אמרה: "אנו משפרים את חווית הנסיעה של הנוסעים שלנו באמצעות שירותים ביומטריים ללא מגע והופכים את תהליכי נמל התעופה לפשוטים ויעילים יותר... הלקוחות שלנו מעריכים מאוד את השירות החדש הזה בכל המקומות שבהם כבר הוכנסו בדיקות ביומטריות".

תומס הוף אנדרסון, מנהל התפעול הראשי של נמל התעופה, אמר: "אנו שמחים לשכנע את קבוצת לופטהנזה, אחת מלקוחותינו החשובות ביותר, בפוטנציאל הגדול של זיהוי פנים לתהליכים חכמים יותר ב-BER. זהו בסיס טוב ליכולת להציע את המוצר החדש "BER Traveller" גם לנוסעים של חברות תעופה אחרות. FastID הוא השותף שלנו להפוך את התהליך למהיר וקל יותר הודות לזיהוי פנים דיגיטלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהBER

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: