אא

מנכ"ל ישראייר: "ההחלטה לגבות כסף עבור טרולי לא נועדה להגדיל הכנסות אלא להקטין חיכוך ואלימות במטוס"

אורי סירקיס מסביר את ההחלטה להתחיל לגבות תשלום עבור טרולי בטיסות החברה החל מ-15 ביוני. "אין לנו במטוסים מקום לכ-150-170 טרולים. זה גורם לעיכוב בטיסות"

ישראייר. צילום: יחצ ישראייר. צילום: יחצ

"אני שומע 'שוד ושבר', 'אסון נוראי' וכל הדברים האלה. קשקוש כי בתוספת קטנה עוברים מטרולי למזוודה, כך שמבחינה כלכלית אין פה שינוי דרמטי". כך הודף אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר את הביקורת שנמתחה על החלטת החברה הוא עומד בראשה להתחיל לגבות כסף עבור עלייה למטוס עם טרולי, כאילו נועדה להגדיל את הכנסות החברה.

כזכור, ישראייר הודיעה כי החל מ-15 ביוני הקרוב, עלייה למטוס עצמו עם מזוודת טרולי תהיה כרוכה בעלות של 15 דולר לכיוון.

בשיחה הבוקר, עם פספורטניוז אומר סירקיס כי הדבר נועד להקטין את החיכוך במטוס שגרם כתוצאה מכך ליציאה של טיסות באיחור.

"מאז היציאה מהקורונה חווינו בעיות תפעוליות בשדות התעופה בארץ ובחו"ל", אומר סירקיס. "היה שינוי דרמטי בהרגלי הצריכה של הנוסעים שחלק גדול מהנוסעים עבר לטוס עם טרולי. זאת במטרה להימנע מאובדן כבודה. הבעיה היא שאין במטוס מספיק נפח מטען להכיל את כל כמות הנוסעים עם טרולי".

עוד לדברי סירקיס, "אם הטיסה יוצאת עם מטוס צר גוף עם 178 נוסעים, אין מקום לעלות 150-170 טרולים. יש מקום אחסון לבערך שליש מכך. זה יצר מצב של עיכובים בטיסה, כי אנשים נדרשו להוריד את הטרולי שלהם למטה, לפתוח את תאי המטען וזה הגדיל את החיכוך במהלך הצ'ק אין, הגדיל את החיכוך בתוך המטוס וזה גם הגיע לרמות של אלימות".

מנכ"ל ישראייר מוסיף ואומר, "כתוצאה מכך, לפחות אנחנו קיבלנו החלטה שלא נועדה להגדיל את ההכנסות אלא להגיד לאנשים: 'רוצים לטוס עם טרולי, תשלמו'. זאת מתוך הנחה שמבקשים מאנשים כסף, מקטינים את הביקוש. הקטנת הביקוש לטרולי תקטין את החיכוך בפנים המטוס ותאפשר יציאה של המטוס בזמן ובאווירה טובה יותר. אגב, כל מה שאני שומע: 'שוד ושבר", 'אסון נוראי' וכל הדברים האלה, קשקוש כי בתוספת קטנה עוברים מטרולי למזוודה, כך שמבחינה כלכלית אין פה שינוי דרמטי. זה רק עניין תפעולי נטו להיטיב עם הנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: