אא

Etihad Airways מכריזה על קו טיסות חדש ליפן

הקו חדש, שכולל חמש טיסות שבועיות מאבו דאבי לאוסקה שביפן, יחל לפעול ב-1 באוקטובר 2023, ומטרתו לחזק את קשרי התיירות והמסחר של המדינות

טירת אוסקה. צילום: שאטרסטוק טירת אוסקה. צילום: שאטרסטוק

חברת התעופה Etihad Airways, שבסיסה באבו דאבי, הציעה עד כה טיסות ישירות לטוקיו בלבד, ולא לערים יפניות נוספות. כעת היא משיקה קו חדש שכולל חמש טיסות שבועיות מאבו דאבי לאוסקה שביפן.

הטיסות יחלו ב-1 באוקטובר 2023 ויתבצעו במטוס בואינג 787-9 דרימליינר חדיש, כאשר מטרתן היא לחזק את קשרי המסחר והתיירות בין המדינות, כמו גם להוסיף עוד שער לארץ השמש העולה.

מעבר לתענוגות הגסטרונומיים של אוסקה, המכונה "המטבח של יפן", המבקרים בעיר יכולים לחזור אחורה בזמן בטירת אוסקה ולחוות את עידן הסמוראים, לבלות ברובע דוטונבורי התוסס, או לצאת לשופינג באחד מאזורי קניות הפזורים ברחבי העיר.

"אנו שמחים להשיק טיסות לאוסקה בפעם הראשונה", אמר אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways. "בתור אחת הערים הקוסמופוליטיות בעולם, אני יודע שמבקרים ייהנו לחקור את המורשת שלה ולחוות את האירוח המפורסם של אוסקה. באותה מידה, המסלול החדש פותח את אבו דאבי למבקרים מאוסאקה, ואנו מצפים לקבל את פני האורחים לביתנו התוסס, כמו גם לתת להם גישה לרשת הגלובלית ההולכת וגדלה שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפןetihad airwaysאתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: