אא

חברת Mitrelli חגגה עשור: מאות מרחבי העולם הגיעו לישראל לאירוע מתגלגל של שבוע

עובדי ואורחי הקבוצה נהנו משבוע של חוויות מפנקות ובלתי נשכחות, שכללו סיורים בכל רחבי הארץ ואירוח בלתי נשכח במלונות חמישה כוכבים לאורך קו החוף של תל אביב, כל זאת בניהול חברת נאו טורס

צילום: הפקה מיטרלי צילום: הפקה מיטרלי

קבוצת Mitrelli חגגה עשור להיווסדה באירוע ענק שנערך שבוע ימים, בו נכחו מאות עובדים ואורחים מכל רחבי העולם. האירוע המושקע תוכנן בקפדנות במשך חצי שנה בידי חברת Neo, כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת, יוקרתית ומפנקת לעובדי הקבוצה.

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

קבוצת Mitrelli מונה עשרות חברות בעולם, ונמצאת בבעלותו של איש העסקים חיים טייב. אחת ממטרות הקבוצה היא לשפר את איכות חייהן של אוכלוסיות במדינות מתפתחות. בין חברות הבת של הקבוצה תמצאו את סוכנות הנסיעות העסקית נאו טורס (Neo Tours), שמספקת שירותיה לגופים בכל הגדלים, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד תאגידים המבצעים טיסות בינלאומיות בהיקף של מיליוני דולרים בשנה.

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

החגיגות החלו כבר בנמל התעופה, עם הגעת העובדים לישראל בלא פחות מ-13 טיסות מרחבי אפריקה ואירופה. ברכבת אווירית נחתו בישראל 500 עובדי הקבוצה - שעשו את כל הדרך מאנגולה, חוף השנהב, סנגל, שוויץ, פורטוגל, אנגליה ומדינות נוספות. בשיתוף פעולה עם ברנהו קאסה, המנהל האזורי של אתיופיאן איירליינס, יצא מטוס 787 מיוחד מלואנדה שעליו למעלה מ-270 מעובדי החברה באנגולה.

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

המטרה: שבוע שלם של סיורים בארץ הקודש, לרגל חגיגות העשור של הקבוצה. השבוע המרתק הזה נועד להראות לעובדי החברה את כל היופי והקסם שיש לישראל להציע, החל מהאתרים הקדושים לשלוש הדתות ועד הסטארט-אפ ניישן.

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

השבוע הגיעו לשיאו באירוע גאלה מרשים עם 950 אורחים נוספים, בנוכחות הנשיא ה-10 רובי ריבלין, ראש עיריית ירושלים משה לאון, שרים וחברי ממשל מהעולם שהצטרפו מאפריקה, אותם הטיסה ואירחה חברת Neo. לאירוע הוזמנו אנשי תעופה המשתפים פעולה עם חברת Mitrelli לאורך השנים. הגאלה ציינה בגאון 10 שנים של עשייה מבורכת המשפיעה ומשפרת את חייהם של מאות אלפי אנשים באפריקה.

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

האורחים התחלקו לשלושה בתי מלון בעלי 5 כוכבים בת"א, ומשם יצאו לטיולים בצפון הארץ ובירושלים. לדברי החברה: "כל המלונות הציעו שירות יוצא מן הכלל והפכו את החוויה לבלתי נשכחת, והם ראויים לתודה אישית."

עוד הוסיפו נציגי החברה: "במלון הרודס ת"א, עבדנו בהרמוניה עם מנכ"לית המלון ומנהלת המכירות. האורחים התקבלו בצורה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. במלון דן ת"א, הצוות המקצועי יצר חוויה אורבנית וקסומה. בנוסף לשירות הנהדר, הם גם סייעו וטיפלו במסירות אין קץ במשלחות שהגיעו לאירוע הגאלה והתארחו במלון קינג דויד בירושלים. במלון קרלטון ת"א, אנשי הצוות אירחו ביעילות ומקצועיות, תוך תשומת לב לכל פרט ובאיכות ללא פשרות".

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

ניר ישראלי, מנכ"ל נאו טורס, שניהל את האירוע המורכב בהצלחה רבה, אמר: "למרות כל המורכבות והאתגרים שעמדו בפנינו, והחלטות קשות בוודאי שהתקבלו תוך כדי המצב בדרום, הוכחנו שאפשר להביא תיירים לישראל גם בשעות קשות - ולייצר עבורם חוויה תיירותית עוצרת נשימה ובלתי נשכחת בארץ הנפלאה שלנו".

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

חיים טייב, נשיא ומייסד קבוצת מיטרלי, סיכם והודה למאות העובדים: "השבוע עברנו יחד חוויה מיוחדת במינה בישראל ובירושלים - ביקור משותף של כ-500 עובדים ומנהלים מכל המדינות שבהם קבוצות מיטרלי ומנומדין פעילות, לרגל חגיגות העשור של מיטרלי. הכל בזכותכם. כי בסוף היום, זה הכל אנשים. ביחד נמשיך לעשות טוב לאפריקה ולאנושות כולה."

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

את האירוע הוביל מקצועית המפיק לירן שכנר, יחד עם צוות של עשרות מפיקי שטח, מדריכים וצלמים. על הפקת אירועי הערב וערב גאלה מרשים ניצחו המפיק דני מרקס והמפיקה מיקי חדשוני.

 

צילום: הפקה מיטרליצילום: הפקה מיטרלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Neo Tours

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: