אא

Aegean: רבעון ראשון מוצלח במיוחד – הכנסות גבוהות משמעותית אף בהשוואה ל-2019

חברת התעופה מפרסמת תוצאות חיוביות לרבעון הראשון - עלייה של 90% בהכנסות ו-72% במספר הנוסעים לעומת הרבעון הראשון אשתקד

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אג'יאן איירליינס מפרסמת את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של 2023. לחברה היו 229.1 מיליון אירו הכנסות, עלייה של 90% לעומת הרבעון הראשון של 2022 וגבוה ב-33% מהרבעון הראשון של 2019.

החברה הטיסה 2.6 מיליון נוסעים, גידול של 72% בהשוואה לרבעון הראשון של 2022 בתפוסה ממוצעת של 82%. החברה רשמה EBITDA (רווח לפני ריבית, פחת, מיסים והפחתות) חיובי של 19.3 מיליון אירו לעומת הפסד של 16.1 מיליון אירו אשתקד.

ההפסדים לאחר מס הצטמצמו באופן משמעותי ל-14.4 מיליון אירו לעומת הפסדים לאחר מס של 38.5 מיליון אירו בשנה שעברה.

דימיטריס גרוגיאניס, מנכ"ל אג'יאן, אמר: "אנו מרוצים מאוד מביצועי הרבעון הראשון, בתקופה החלשה ביותר של השנה, כתוצאה מביקוש חזק, אך גם שיפור התחרותיות של החברה בשוק שלאחר המגפה. תמכנו בהארכת עונת התיירות בארצנו עם ההשקעה שלנו בקיבולת המוצעת באתונה ובסלוניקי ברבעון הראשון של 2023, השקעה שהביאה לגידול משמעותי בתנועה.

אנו ממשיכים לראות ביקוש חזק ואינדיקציות חיוביות לתקופת הקיץ, אשר כתמיד מעצבת את תוצאות השנה כולה. במקביל פתחנו יעדים חדשים ומציגים מדי חודש היצע מוצרים חדשים ושירותים ממוקדים כדי להציע לנוסעים שלנו את האפשרות לשפר את חווית הנסיעה שלהם".

אג'יאן איירליינס מתכננת להפעיל 76 מטוסים השנה ולהציע סך של 18 מיליון מושבים פנויים, מתוכם 11 מיליון מושבים ברשת הבינלאומית שלה. החברה תפעל ב-46 מדינות ותפעיל 264 קווים ל-161 יעדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירלייינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: