אא

גם במחלקת התיירים: אמירייטס תאפשר גלישה באינטרנט ללא תשלום

חברת התעופה אמירייטס החלה לאפשר גישה חופשית לאינטרנט לכל מחלקות החברה. נוסעים במחלקת תיירים ייהנו מגישה חינמית לאפליקציות מסרים גם בגובה 30 אלף רגל, בעוד שנוסעי מחלקה ראשונה ייהנו מגישה מלאה וחופשית לאינטרנט

ה-A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock ה-A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

חברת התעופה אמירייטס תאפשר לכל נוסעי המחלקות גישה לאינטרנט, בכל מטוסי החברה. הנוסעים יוכלו לעשות זאתבאמצעות התחברות למועדון Emirates Skyward. ההטבה תאפשר לנוסעי מחלקת התיירים שגישה חינמית לאינטרנט במטוס לאפליקיות מסרים כמו ווטסאפ, iMessage ועוד. החברה הודיעה על המשך השקעה של מעל ל-300 מיליון דולר בחיבוריות במטוס. 

כל חברי Emirates Skywards, בכל המחלקות, יוכלו ליהנות מגישה לאינטרנט, בעוד שנוסעי המחלקה הראשונה ייהנו מגישה מלאה וחופשית לאינטרנט, ובכך יוכלו להמשיך לעבוד גם בגובה של 30 אלף רגל. עוד יוכלו ליהנות מגישה חופשית, נוסעים במעמד סילבר, גולד ופלטינום שטסים במחלקת העסקים. מחזיקי המעמד פלטינום ייהנו מגישה חופשית לאינטרנט בכל המחלקות.

לדברי אמירייטס, השינוי התקבל בהצלחה בקרב הנוסעים, כשמעל ל-450 אלף נוסעים מתחברים לאינטרנט מדי חודש, זינוק של 30% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

״אמירייטס עובדת בצורה צמודה עם נותני השירותים שלנו, כדי להתאים ולשפר את חווית החיבוריות. במרץ האחרון העברנו 55% דאטה לפי לקוח, לעומת חודש מקביל אשתקד. נמשיך לעבוד ולהשקיע בשדרוגים ושיפורים, ובמטוסי ה-A350 ניתן כבר למצוא את הדור הבא של חיבוריות לוויינית״, אמר פטריק ברנלי, סגן נשיא בכיר ל-Retail, IFE & Connectivity.

אמירייטס גם הכריזה על מהירויות גבוהות באמצעות ה-GX Aviation של חברת הלווינים Inmarsat's, בכל 50 המטוסים מסוג A350 שהחברה הזמינה, וצפויים להיכנס לצי כבר במהלך 2024.  ההסכם החדש ישפר משמעותית את החוויה לנוסעים, עם מהירות וכיסוי משופרים, לרבות טיסות מעל האזור הארקטי. מדובר בהשקעה של מעל ל-350$ מיליון דולר ב-50 מטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: