אא

Virgin Atlantic: מכשיר אק"ג בכל הטיסות לשיפור הבטיחות הרפואית בטיסה

חברת התעופה הבריטית משדרגת את ציוד הבטיחות הרפואי לטובת הנוסעים הודות לשותפות חדשה עם CardioSecur, ספקית טכנולוגיה רפואית פורצת דרך מגרמניה

צילום: 123rf צילום: 123rf

מעתה כל הטיסות של וירג'ין אטלנטיק יצוידו בערכת ה-ECG הנייד הקטנה והקלה בעולם של חברת CardioSecur במטרה להציל חיים ולצמצם את הסטת הטיסות בגין בעיות רפואיות של נוסעים. וירג'ין אטלנטיק היא חלוצה בתחום בריאות הנוסעים, ולמעשה מאז תחילת שנות ה-2000 הייתה חברת התעופה הראשונה בעולם המצוידת במכשירי אק"ג בטיסה.

CardioSecu תספק את המומחיות שלה לטיפול בבעיות רפואיות חמורות בטיסה. המערכת הקומפקטית והאינטואיטיבית תאפשר לצוות המטוס להקליט 12 תרשימי אק"ג ולשלוח את התוצאות באמצעות WIFI ולוויין לשירות רפואי בקרקע. המהירות והתחכום של המערכת יספקו לצוות המטוס משוב קריטי, תוך פירוט השלבים הרפואיים הבאים, כולל האם יש צורך בהסטת הטיסה לנחיתה.

אירועים קרדיו-וסקולריים הם הגורם השכיח ביותר להסטת טיסות מסיבות רפואיות, דבר שהופך את המערכת המתקדמת הזו לתוספת קריטית לאמצעי הבטיחות בטיסה. במשקל של 50 גרם בלבד, מערכת ה-ECG הניידת הקומפקטית הייחודית, שתוכננה ומיוצרת על ידי CardioSecur בגרמניה, דורשת מקום מינימלי ומבטיחה מהירות ביישום וקלות בשימוש.

קורנל קוסטר, מנהל לקוחות ותפעול בוירג'ין אטלנטיק, אמר: "העבודה שלנו עם CardioSecur עומדת בבסיס המחויבות המתמשכת שלנו לבריאות הלקוחות, שתמיד תהיה בראש סדר העדיפויות שלנו. היינו גאים להיות חברת התעופה הראשונה בעולם, שיש לה צי מאובזר במלואו ב-ECG והמשכנו להישאר בחזית רפואת התעופה. השדרוג ליכולת ה-ECG הנייד המתקדמת החדשה הזו בכל המטוסים שלנו מדגים בבירור שלב נוסף בעיצוב עתיד בריאות הלקוחות, ואנחנו גאים להיות חברת התעופה הראשונה בבריטניה, שמציעה את הערכה החדשה של CardioSecur".

פליקס ברנד, מנכ"ל ומייסד CardioSecur, אמר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם Virgin Atlantic, חברת תעופה בעלת חזון, שחולקת את המחויבות שלנו למינוף טכנולוגיה מתקדמת כדי לשפר את בטיחות הנוסעים והצוות. השותפות שלנו תאפשר לחברות תעופה לספק תמיכה מהירה ומדויקת במצבי חירום רפואיים ולהשפיע משמעותית על שירותי הבריאות בטיסה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: