אא

קיץ באבו דאבי: הטבות לחופשה משפחתית משתלמת

לשכת התיירות והתרבות של אבו דאבי מציעה מגוון הטבות, מבצעים ולינה בחינם בהזמנת חופשה בין התאריכים 1 ליוני עד ה-30 בספטמבר

פארק המים יאס ווטרוולד. צילום: DCT פארק המים יאס ווטרוולד. צילום: DCT

שנתיים וחצי לאחר חתימת הסכמי אברהם, לשכת התיירות והתרבות של אבו דאבי (DCT) משיקה את קמפיין הקיץ החדש שלה תחת הסלוגן: "קיץ אחד פשוט לא מספיק". הקמפיין נמשך לכל אורך החופש הגדול וברוב חגי תשרי.

מתחילת השנה ועד חודש אפריל, כ-22,000 ישראלים ביקרו באבו דאבי, כאשר מדובר בעלייה של 113% ביחס לשנה שעברה. מטרת הקמפיין היא להראות כמה אבו דאבי נגישה גם במהלך הקיץ, הודות למבני ענק מקורים וגישה לחופי ים רבים, והוא מספק כמה הטבות משתלמות למטיילים הסקרנים. 

כניסה חינם לילדים למגוון מלונות ואטרקציות באבו דאבי

אחת ההטבות היא אירוח חינם לילדים עד גיל 12 עבור כל מבוגר משלם, כולל ארוחת בוקר. ההטבה כוללת גם כניסה חינם לשלושת פארקי שעשועים המפורסמים של יאס איילנד: פרארי וורלד אבו דאבי, האחים וורנר אבו דאבי ויאס ווטרוולד. החיסכון המוצע הוא 920 דירהם לילד, שהם כ-900 ש"ח. 

האותיות הקטנות: חשוב לציין שכדי ליהנות מההטבה צריך לכלול את הילדים כבר במעמד ההזמנה, כי לא ניתן יהיה להוסיף אותם בהמשך. במידה ומספר הילדים יעלה על מספר המבוגרים בהזמנה, הילדים הנוספים ישלמו מחיר מלא. אין כפל הנחות, וההטבה תקפה בהתאם למלאי החדרים במלונות המשתתפים במבצע. 

מבצעים לחופשה באבו דאבי בקיץ הקרוב. צילום: DCTמבצעים לחופשה באבו דאבי בקיץ הקרוב. צילום: DCT


לילה נוסף בחינם במלונות נבחרים

תוכלו לנצל הטבת לילה נוסף בחינם בעת הזמנת חבילת לינה במגוון המלונות שמשתתפים במבצע. כך לדוגמה, עבור 4 לילות תשלמו רק על 3 לילות, ובהזמנת 8 לילות תשלמו עבור 6 לילות בלבד. המבצע תקף לכל סוגי החדרים, בכל ימות השבוע, וכולל ארוחות בוקר.

לא רוצים לממש את המבצע הספציפי הזה? תוכלו לקבל 10% במלונות מובחרים באמצעות קוד הקופון SUMMER10.

 

כרטיס מולטי פס לקיץ

כרטיס המולטי פס מאפשר כניסה למספר אטרקציות, בשלוש חבילות ברמות מחיר שונות: כרטיס בעלות של 27 דולר יאפשר לכם להיכנס ללובר, קאסר אל וואטן וליהנות מארוחה בהנחה באחת מ-500 המסעדות שמשתתפות במבצע. כרטיס בעלות 74 דולר יזכה אתכם בכניסה ללובר, קאסר אל וואטן, האקווריום הלאומי, מסגד קאסר אל חסן, גן החיות של אבו דאבי וארוחה בהנחה של 35% באחת מ-500 המסעדות.

הכרטיס בעלות 139 דולר, יאפשר לכם להיכנס ללובר, קאסר אל וואטן, האקווריום הלאומי, שלושת הפארקים של יאס איילנד (פרארי וורלד אבו דאבי, האחים וורנר אבו דאבי ויאס ווטרוולד), ולקבל ארוחה בהנחה ב-500 המסעדות המשתתפות. 

בנוסף, אפליקציית משלוחי המסעדות המקומית Zomato מציעה למי שמזמין את כרטיס המולטי פס עד 40% הנחה על מגוון מסעדות.

אם תרצו להיכנס רק לאטרקציה בודדת, תוכלו למצוא באתר הנחות ייעודיות לכל אטרקציה. כך לדוגמה, תוכלו לבקר בפרארי וורלד אבו דאבי תמורת 75 דולר, לעומת המחיר המלא של 89 דולרים. 

הלובר של אבו דאבי. צילום: DCTהלובר של אבו דאבי. צילום: DCT


הסעות בחינם ליאס איילנד

קבוצות מלונות מירל ביאס איילנד מציעה הסעות חינם מהמלונות לפארקי השעשועים השונים של האי. ההסעות יוצאות כל רבע שעה, החל מהשעה 10 בבוקר ועד 10 בלילה. בנוסף, תוכלו להשתמש בשירותי ההסעות בחינם משדה התעופה ואליו (על בסיס מקום פנוי), כמו גם לנסוע בחינם לאטרקציות באבו דאבי - ואפילו לבקר בדובאי.

למידע נוסף ולצפייה בכל ההטבות, בקרו באתר הישראלי של לשכת התיירות והתרבות של אבו דאבי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאבו דאביפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: