אא

אייר אירופה ביטלה 114 טיסות לקראת שביתת טייסים בשבוע הבא

הטיסות של החברה בקו בין תל אביב למדריד תתקיימנה כרגיל. החברה מחויבת להפעיל שירות טיסות מינימלי בעת שביתה, ולכן הודיעה מראש אילו טיסות תתבטלנה

צילום: 123rf צילום: 123rf

אייר אירופה ביטלה 114 טיסות בשל שביתות טייסים בשבוע הבא עד ה-2 ביוני. שביתת הטייסים נקראו על ידי איגוד הטייסים Sepla בהמשך לשביתות קודמות בתחילת החודש, שהובילו לביטול 68 טיסות.

משרד התחבורה הספרדי מחייב את החברה לבצע שירותי מינימום בעת שביתה. אי לכך, החברה הודיעה על הקווים, שיושפעו משביתת הטייסים של החברה, שיכללו: טיסות פנים בין מדריד לבילבאו, לה קורוניה, פלמה דה מיורקה, ויגו ומלגה, וכן מספר טיסות בינלאומיות: לרומא - פיומיצ'ינו, למילאנו - מלפנסה, לפריס - אורלי, לפורטו, לליסבון ולברצלונה.

עפ"י הודעת החברה, הטיסות של אייר אירופה בין מדריד לתל אביב בשני הכיוונים לא תיפגענה בשביתה ותפעלנה כרגיל עפ"י לוח הזמנים הקבוע.

איגוד Sepla מאשים את הנהלת אייר אירופה בהתעלמות מתביעות תנאי עבודה ושכר של הטייסים, וייתכן שיזום שביתות נוספות בחודשים הקרובים.

האיגוד גם הגיש תלונה נגד משרד התחבורה על החובה המוטלת על החברה לקיים שירותי טיסה מינימליים מוגזמים. האיגוד גם מאיים בשביתה כלל ארצית של טייסים מכל חברות התעופה, אם משרד התחבורה לא ישקול מחדש את הפעלת שירותי החובה האלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: