אא

מנכ"ל ישראייר יהיה זכאי להקצאת כ-3 מיליון כתבי אופציה של ישראייר גרופ

זאת בכפוף לעמידה ביעדי החברה. בנוסף, אורי סירקיס, ימונה במקביל כמנכ"ל ישראייר גרופ ויהיה זכאי למענק שנתי. מה גובה המענק? וכיצד יתוגמלו נושאי משרה בכירים נוספים בחברה?

צילום: יח"צ ישראייר צילום: יח"צ ישראייר

ועדת התגמול והדירקטוריון של חברת ישראייר גרופ, אישרו שורה של החלטות הממשיכות את תהליך הידוק הזהות בין החברה האם ישראייר גרופ לבין חברת הבת ישראייר.

הוחלט כי בכפוף לאישור האספה הכללית של בעלי המניות החברה, לעדכן את מדיניות התגמול באופן שנועד לשקף את פעילות של החברה כפי שהיא לאחר רכישת ישראייר.

הוחלט למנות את אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, גם כמנכ"ל ישראייר גרופ. הגמול הקבוע של סירקיס צפוי להישאר באופן זהה לקיים, כך שנכון למועד דיווח זה, ירוויח כ-117.8 אלף שקל בחודש. כמו כן, הכוונה לעדכן את תנאי הגמול המשתנה של סירקיס כך שבכפוף לעמידה ביעדים, יהיה זכאי למענק שנתי של עד לגובה 18.5 משכורות (במונחי עלות מעביד), והקצאת 3.072,642 מיליון כתבי אופציה הניתנים למימוש ל-3.072,642 מיליון מניות רגילות של החברה בתמורה למחיר מימוש של 112 אגורות (1.12 שקל) לכתב אופציה.

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: יח"צ ישראייראורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר
כמו כן, הוחלט לעדכן את תנאי התגמול של מוטי חזן, יו"ר ישראייר גרופ. במקום משכורת חודשית בסך של 15 אלף שקל, הוא יהיה לשכר של 30 אלף שקל. בכפוף לעמידה ביעדים, יהיה זכאי למענק שנתי של עד גובה של 12 משכורות, וכן הקצאת 737,434 כתבי אופציה הניצנים למימוש ל-737,434 מניות רגילות של החברה בתמורה למחיר מימוש של 112 אגורות (1.12 שקל) לכתב אופציה. זאת ועוד, ועדת התגמול אישרה לתת תגמול חד פעמי ליו"ר הדירקטוריון בסך כולל של 225 אלף שקל בגין תרומתו לחברה במהלך השנים 2021-2022, וזאת תוך התחשבות שחזן תפקד כיו"ר דירקטוריון פעיל בחברה בשנים הרלוונטיות ובהתחשב בתוצאות קבוצת ישראייר בתקופות הרלוונטיות.

כמו כן, לי מארי טמסוט, סמנכ"לית הכספים של ישראייר, תשמש גם כסמנכ"לית הכספים של ישראייר גרופ. בכפוף למינויה, יוקצו לה 880,000 כתבי אופציה הניתנים למימוש ל-880,000 מניות רגילה של החברה בתמורה למחיר מימוש של 112 אגורות (1.12 שקל) לכתב אופציה, וזאת כחלק מההקצאה ההונית הכוללת לנושאי  המשרה.

עו"ד חן רייטר, היועצת המשפטית הראשית ומזכירת חברת ישראייר, תשמש במקביל גם  יועצת משפטית הראשית ומזכירת ישראייר גרופ. בכפוף למינויה, יוענק לה 720,000 כתבי אופציה הניתנים למימוש ל-720,000 מניות רגילות של החברה בתמורה למחיר מימוש של 112 אגורות (1.12 שקל) לכתב אופציה, וזאת כחלק מההקצאה ההונית הכוללת לנושאי המשרה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: