אא

שנה מצויינת לריינאייר: רושמת רווח של 1.43 מיליארד אירו

חברת החסך ריינאייר מדווחת על שנה מצויינת עם רווח של 1.43 מיליארד אירו. עוד החברה מצפה השנה לעקוף את נתוני 2022, ואופטימית לגבי הקיץ העמוס

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אחרי שהפסידה 355 מיליון אירו: חברת ריינאייר מדווחת על כמעט תוצאות שיא, עם רווח של 1.43 מיליארד אירו לשנת 2022, ואף חוזה כי השנה, 2023, תשבור את השיא בזכות הקיץ העמוס, ועלויות התפעול שממשיכות לרדת. החברה ציינה כי היא צפויה להטיס 186 מיליון נוסעים במהלך השנה הקרובה, לצד קיץ עמוס הכולל 2,500 נתיבים, 3,000 טיסות יומיות ומתוך שאיפה להטיס עד 300 מיליון אנשים בשנת 2034.

״נוסעים שעוברים לריינאייר (מחברות תעופה לגסי באיחוד האירופי), יכולים להפחית את פליטות הפחמן דו חמצני בעד 50% לטיסה. במהלך השנה החולפת, התקדמנו משמעותית כדי להפוך לניטרליים בפליטת פחמן עד 2050. מטוסי ה-737 החדשניים שלנו כוללים 4% יותר מושבים, ומבזבזים פחות 16% דלק. הצי גדל ל-98 מטוסים בסוף השנה, והתחלנו להתאים את הכנפונים בצי ה-B737NG, דבר שיפחית עוד יותר את שריפת הדלק ב-1.5%. אנחנו עובדים קשה כדי להשיג יעדים שאפתניים עד לשנת 2030, כמו שימוש ב-12.5% מהטיסות עם דלק SAF. עוד אנחנו פועלים להאצת הרפורמה של בקרי האוויר האירופי, כדי למנוע ביטולים ועיכובים של טיסות״, אמר מנכ״ל החברה, מייקל אולירי.

חברת התעופה שהוציאה בתחילת החודש 40 מיליארד דולר על הזמנת 300 מטוסים חדשים מבואינג, מהמרת כי תמשיך להתעלות על היריבות בתוך אירופה. ניל סורהן, סמנכ״ל הכספים של ריינאייר אמר כי למרות שהוא צופה כי תעשיית התעופה האירופית הכוללת עדיין לא תתאושש במלואה השנה, ריינאייר שברה שיא והגיע לשיא של 125% לעומת טרום הקורונה. ״אין לנו הרבה ראות למחצית השנייה של השנה, כפי שהיינו עושים בדרך כלל, אבל הרבעון הראשון וחג הפסחא היו חזקים והתעריפים ברבעון השני נמצאים במגמה טובה. אנחנו מלאי תקווה״, אמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: