אא

רשות המסים: תוך מספר ימים סוכלו שני ניסיונות להבריח סיגריות אלקטרוניות דרך נתב"ג

החשודים בהברחת סיגריות אלקטרוניות דרך נתב"ג במסווה של סחורה פטורה ממס, הם תושבי אשדוד. "נערכו חיפושים בבתיהם של חלק מהחשודים, הם נעצרו ובהמשך שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת"

נתבג. צילום: shutterstock נתבג. צילום: shutterstock

שני מקרים נפרדים של ניסיון להבריח סיגריות אלקטרוניות דרך נתב"ג, במסווה של סחורה פטורה ממס, נחשפו בימים האחרונים. המקרים נחשפו במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים דרך מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, בשיתוף את בית המכס בנתב"ג.

על פי רשות המסים, במקרה הראשון, החשוד הוא משה רוזן, תושב אשדוד והבעלים של חברת שובי יבוא ושיווק העוסקת בתחום הייבוא והשיווק של מוצרי מזון. על פי החשד, רוזן ניסה לייבא לארץ סיגריות אלקטרוניות תוך הגשת הצהרה כוזבת כי מדובר בשעוני יד. בדרך זו, על פי החשד, ניסה להתחמק מתשלום מס בסך של כמיליון שקל. 

במקרה השני, חשודים יניב בלטר ושי בר, גם הם תושבי אשדוד. מהחקירה עולה כי בלטר ניסה לייבא סיגריות אלקטרוניות לארץ בייבוא אישי, תוך הגשת הצהרה כוזבת כי מדובר במוצר אחר שאינו חייב במס. שי בר חשוד כי סייע לבלטר בניסיון ההברחה, במסגרתו ניסה בלטר להתחמק מתשלום מסים בסך של כחצי מיליון שקל.  על סיגריות אלקטרוניות חל כיום מס קניה בשיעור של 145% מהמחיר הסיטוני השכיח בתוספת 4.64 שקל למ"ל אך לא פחות מ-8.9 שקל למ"ל.

במהלך הימים האחרונים הפכה החקירה לגלויה, נערכו חיפושים בבתיהם של חלק מהחשודים, הם נעצרו ובהמשך שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: