אא

״על מנת לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבור לקוחותינו״: הסמינר המקצועי של אופקים

חברת אופקים קיימה סמינר מקצועי, והודיעה על השקת המחלקה הסיטונאית, במסגרתה יוכלו הסוכנים לקבל ולהציע ללקוחותיהם חבילות שמורכבות מספק אחד בלבד

צילום: אופקים, יח״צ צילום: אופקים, יח״צ

חברת אופקים קיימה סמינר מקצועי, במסגרתו נהנו 80 מתוך סוכני החברה מדיונים על נושאים עדכניים בעולם התעופה והתיירות, וכן קיבלו עדכונים וכלים חדישים שיעמדו לטובת לקוחותיהם.  במסגרת הסמינר, קיימו הסוכנים דיון בנושא New Distribution Capability (NDC) וההשפעה שלו על העבודה היומיומית. ה-NDC הינו פורמט המפשט תהליכי ניהול הצעות והזמנות עבור חברות תעופה המבוסס Data, זאת בשביל להפיץ הצעות רלוונטיות יותר ללקוח.

רויטל בן נתן, מנכ"לית אופקים, מציינת כי "לסמינר המקצועי חשיבות רבה עבור אופקים, שכן באמצעותו אנחנו מפגישים במקום אחד בין סוכנינו, הצוות המקצועי וחברות תעופה מובילות. בסמינר הנוכחי עדכנו את סוכנינו בהשקת המחלקה הסיטונאית, הרחבנו על האפשרויות והכלים החדשים העומדים לרשותנו, בין היתר בשל הקשר החזק ל-FCM, וקיימנו דיון פורה בנושאים החמים ביותר בעולם התעופה - הכל על מנת לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבור לקוחותינו".

צילום: יחצצילום: יחצ

בנוסף, הודיעה אופקים לסוכניה על השקת המחלקה הסיטונאית, במסגרתה יוכלו הסוכנים לקבל ולהציע ללקוחותיהם חבילות שמורכבות מספק אחד בלבד. בסמינר המקצועי השתתפו גם נציגי חברות התעופה אל על, דלתא, טורקיש אייליינס, יונייטד איירליינס ו-Fly East, אשר פרסו בפני סוכני אופקים את החידושים שלהן וסיפרו על הייחודיות של כל חברת תעופה בנוגע לכירטוסים, ביטולים, יעדים חדשים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: