אא

מסוף המטענים של ממן: נערך לטיסה מלכותית

עובדי המסוף הופתעו לגלות גור אריות. קובי מיכאל מנהל יבוא ויצוא במסוף המטענים של ממן: "אנחנו במסוף אמנם מורגלים בהעברה של מגוון בעלי חיים שמגיעים או יוצאים מישראל, אבל באריה עוד לא יצא לנו לטפל"

צילום: קובי מיכאל צילום: קובי מיכאל

עובדי מסוף המטענים של ממן בנתב"ג טיפלו במהלך השנה האחרונה בהעברה רגישה של פרות אדומות טהורות וכשרות, ששריטה קטנה הופכת אותן לטמאות, בחמורים שעברו התעללות, בכרישים ובמטען של סוסי מרוץ גזעיים בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים, אבל כל אלו לא הכינו אותם למטען החריג, שהגיע בסופ"ש האחרון: גור אריות במשקל 40 ק"ג.

גור האריות שהוחזק בניגוד לחוק בדירה במרכז הארץ, הוחרם מבעליו על ידי פקח רשות הטבע והגנים ועבר שיקום במרפאה בספארי ברמת גן ושם גם ניתן לו השם החדש "ניב ציון". במהלך סוף השבוע האחרון הוא הועמס ע"י עובדי ממן לירכתי מטוס נוסעים של אל-על, שהטיס אותו ליוהנסבורג ומשם למקלט  Warriors of Wildlife  בשמורת Simbonga, שם יוכל לחיות בחברת אריות צעירים בגילו.

קובי מיכאל מנהל יבוא ויצוא במסוף המטענים של ממן: "אנחנו במסוף אמנם מורגלים בהעברה של מגוון בעלי חיים שמגיעים או יוצאים מישראל אבל באריה עוד לא יצא לנו לטפל. סיפקנו לפקחי רשות הטבע והגנים בנייה ייחודית כולל רשתות ורצועות של כלוב ההטסה על גבי פאלט אווירי ייעודי, שיאפשר לאריה הצעיר לעשות את כל הדרך ליוהנסבורג בצורה בטוחה ומרווחת. אנו מודים לחברת DGF על הבחירה במסוף לבצע את המשימה המאתגרת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: