אא

איסטנבול: תיירות הכנסים בתאוצה – לפחות 36 כנסים בינלאומיים השנה

3.5 מיליון תיירים ביקרו בעיר בשלושת החודשים הראשונים של השנה. הצפי ל-19 מיליון תיירים ולהכנסות של 18 מיליארד דולר מתיירות עד סוף השנה

הבזאר הגדול. צילום: 123rf הבזאר הגדול. צילום: 123rf

איסטנבול, הבירה הפיננסית והמסחרית של טורקיה, חווה השנה התעוררות בתיירות הכנסים והאירועים הבינלאומיים. כ-46,000 בני אדם צפויים להשתתף באירועים השנה, אמר שקיב אבדג'יץ', נשיא לשכת המסחר של איסטנבול.

לפחות 36 כנסים בינלאומיים יתקיימו השנה באיסטנבול, והמשתתפים יוציאו בעיר כ-140 מיליון אירו, אמר אבדג'יץ', והוסיף כי אירועים אלה, הנתמכים על ידי לשכת הכנסים והמבקרים של איסטנבול, יארחו בין 300 ל-25,000 איש בכל אירוע.

בין השאר, כנס האקספו הגדול, מתקיים בימים אלה בעיר ועוסק, בין השאר, במגוון נושאים בתחומי אנרגיה מתחדשת ואחסון, סביבה ירוקה וייצור חשמל.

תיירות היא אחד הכוחות המניעים את הכלכלה המקומית, מייצרת הכנסות ותומכת בייצור, אמר אבדג'יץ', וציין שכמעט 3.5 מיליון תיירים ביקרו באיסטנבול בשלושת החודשים הראשונים של 2023.

מדובר בעלייה של 20 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. איסטנבול שואפת למשוך השנה 19 מיליון תיירים ולהניב הכנסות של 18 מיליארד דולר מתיירות, לדברי נשיא לשכת המסחר של איסטנבול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסטנבול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: