אא

איסתא מכניסה שותף בכ-25% בחברה נכדה 'אופן סלע' תמורת כ-56 מיליון שקל

חברת אופן סלע איסתא, פועלת בתחום מרכזי המסחר השכונתיים. מטרת המהלך: להגיע לכ-11 מרכזים עם שווי חברה של 700-800 מיליון שקלים

נדל"ן. צילום: shutterstock נדל"ן. צילום: shutterstock

איסתא מתכוונת להרחיב את פעילות החברה הנכדה: "אופן סלע איסתא", הפועלת בתחום מרכזי המסחר ופנאי השכונתיים. במסגרת זו, החברה התקשרה בהסכם עקרונות עם גוף השקעות מקומי מוסדי המתמחה בכך לבחינת אפשרות השקעה ע"י המשקיע בסך כולל של כ-56 מיליון שקל באופן סלע.

ההשקעה אמורה להיות במחצית כהשקעה הונית באופן סלע כנגד הקצאת כ-25% מהונה המונפק והיתרה כחלק יחסי בהלוואת בעלים. זאת בכפוף, בין היתר, להשלמת בדיקת נאותות וחתימה על הסכם מפורט.

בהתאם להסכם העקרונות ניתנה למשקיעה תקופת בלעדיות מסוימת ונקבע כי במסגרת ההסכם המפורט יסוכמו, בין היתר, הגנות מסוימות על החזקות המשקיע, מגבלות על עבירות החזקות הצדדים וכן יוקנו למשקיע זכויות וטו ביחס לפעולות מהותיות מסוימות באופן סלע, הכל כמקובל בהסכמים מעין אלה.

אופן סלע מנוהלת ע"י ארנון תורן, המכהן כיו"ר החברה ונחשב למומחה בתחום זה. במסגרת הסכם העקרונות עם תורן, סוכם כי יוענקו לו אופציות הניתנות למימוש ל-9.9% מהונה המונפק של אופן סלע.

כיום אופן סלע מחזיקה במספר מרכזיים מסחריים קיימים ובתכנון, כאשר עם השלמת העסקה צפויה אופן סלע לרכוש מסלע איסתא נדל"ן ישראלי בע"מ, 3 מרכזיים מסחריים נוספים. המטרה להגיע לכ-11 מרכזים מסחריים שכונתיים בשווי חברה של כ-700-800 מיליון שקל.

היתרון במרכזיים מסחריים שכונתיים הוא בהוצאות המופחתות שאינם מצריכים להעסיק שמירה ואין הוצאות מיזוג אוויר, ניקיון וכו'. ההוצאות קטנות בהרבה.

כמו כן, כיום הציבור החל להעדיף את המרכזים הקטנים יותר, בהם, למשל, אנשי עסקים מעדיפים לקיים פגישות עבודה קרוב לבית במקום התניידות בפקקים למרכזי המסחר הגדולים וכיו"ב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: