אא

SWISS תרחיב עוד יותר את פעילותה בלוח טיסות החורף הקרוב

חברת התעופה תפעיל טיסות מציריך וז'נבה לסך של 68 יעדים כאלה, מבחר רחב אף יותר מאשר אשתקד. החברה תחדש את הקו שלה מציריך לברמן שבצפון גרמניה. כמו כן, תתגבר את שירותיה הקיימים לדיסלדורף, המבורג, הנובר, פראג, בוקרשט ועוד

צילום: SWISS צילום: SWISS

בתגובה לביקוש הגובר לטיסות, חברת התעופה השוויצרית SWISS תציע מגוון רחב נוסף של שירותים בתקופת לוח טיסות החורף הקרוב שלה. 

בלוח הטיסות יכללו הן יעדים חדשים והן תתוגבר כמות הטיסות בחלק מהקווים הקיימים. בסך הכל SWISS תספק שירותים ל-68 יעדים לטווחים קצרים ובינוניים מציריך וז'נבה בתקופת לוח טיסות החורף הקרוב. עוד בתקופה זו תצמצם החברה משמעותית את מספר טיסות החכירה הרטובה. המטרה היא לצמצם בחצי את מספר הטיסות המופעלות על ידי אייר בלטיק והלווטיק איירווייס מטעם SWISS.

"אנו שמחים להציע ללקוחות הרבים שמגלים כעת רצון כה עז לטוס מגוון רחב עוד יותר של קווים בלוח טיסות החורף הקרוב שלנו", אומר מנהל המסחר הראשי של SWISS Tamur Goudarzi Pour. "ובכך, להמשיך בנתיב הנוכחי של צמיחה יציבה".

קו ציריך-ברמן הוחזר

לנוסעי SWISS מציריך יוצעו בסך הכל 63 יעדים לטווחים קצרים ובינוניים בלוח טיסות החורף, ארבעה יותר מאשר בתקופת לוח טיסות החורף אשתקד. החברה תחדש את הקו לברמן שבצפון גרמניה, לשם תפעיל ארבע פעמים בשבוע טיסות. קו זה מיועד הן לנוסעי פנאי והן לנוסעים עסקיים. ברמן הצטרפה במקור לרשת SWISS בחורף 2018/2019, אך הטיסות הופסקו עקב מגיפת הקורונה.

SWISS גם תגדיל את תדירות טיסותיה מציריך לערים נוספות בגרמניה, עם עוד שש טיסות שבועיות (לעומת חורף 2022/2023) לדיסלדורף, ארבע נוספות להמבורג ושתיים נוספות להאנובר.

גם לבירת צ'כיה פראג ולבירת רומניה בוקרשט יורחבו באופן משמעותי שירותי SWISS בתקופת החורף הקרובה, ויופעלו שבע וחמש טיסות שבועיות נוספות בהתאמה.

יעדים נוספים אשר ייהנו משירות SWISS תדיר במיוחד מציריך בחורף הקרוב כוללים את ברלין (52 טיסות שבועיות), ברצלונה (28 טיסות שבועיות), אמסטרדם (28 טיסות שבועיות) ואתונה (19 טיסות שבועיות).

פורטוגל היא מוקד נוסף בלוחות הזמנים הקרוב, כאשר לבירה ליסבון יופעלו 14 טיסות שבועיות מציריך ולפורטו עד 11 טיסות בשבוע.

בנוסף לאלה, SWISS תחדש את הקו ציריך-וינה, עם שלוש טיסות ביום לבירת אוסטריה. הקו יופעל גם על ידי חברת התעופה האחות של קבוצת לופטהנזה אוסטריאן איירליינס עם מספר טיסות יומיות.

לוח טיסות אטרקטיבית מז'נבה

SWISS תציע ללקוחותיה גם מגוון של 21 יעדים לטווחים קצרים ובינוניים מז'נבה בלוח טיסות החורף הקרוב. נוסעים ללונדון, ליסבון, פורטו ואתונה ייהנו ממבחר רחב במיוחד של טיסות. גם השירות להמבורג שהוצג הקיץ יימשך, עם ארבע טיסות שבועיות. החברה עוד תציע שירותים אטרקטיביים לז'נבה מבריטניה ומסקנדינביה המיועדים במיוחד למתעניינים בספורט חורף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: