אא

מפרגנים להדסים טרוול: הביקור של אנשי Four Seasons בישראל

אחרי שהדסים טרוול התקבלה לתוכנית ה-Four Seasons Preferred ובכך הפכה לסוכנות הישראלית הראשונה עם גישה ישירה לתוכנית, מנהלת מכירות המלדיביים ומנהלת מכירות מה-Four Seasons הגיעו לישראל לארוחת צהריים חגיגית

צילום: יח״צ, Four Seasons צילום: יח״צ, Four Seasons

רשת מלונות Four Seasons היוקרתית, בנוכחות נציגות של Yulia Timokhina מנהלת המכירות Four Seasons המלדיביים ו-Nathalie Lazukina, Senior Executive, ביקרו בישראל בניצוחו של יניב קסטן, מנכ״ל הדסים טרוול. כזכור, הדסים טרוול התקבלה לתוכנית Four Seasons Preferred, ובכך הינה הסוכנות הראשונה בישראל עם גישה לתוכנית היוקרתית המעניקה גישה לתעריפים מיוחדים הכוללים שדרוגים, צ׳ק אין מוקדם, צ׳ק אאוט מאוחר, שובר כספי למימוש במלון ועוד. 

מימין לשמאל: Yulia Timokhina, יניב קסטן ו-Nathalie Lazukina. צילום: פספורטניוזמימין לשמאל: Yulia Timokhina, יניב קסטן ו-Nathalie Lazukina. צילום: פספורטניוז

כאמור, אל הביקור הגיעה Yulia Timokhina מנהלת מכירות במלדיביים, ולא בכדי, אלא כדי לשים את ה-Four Seasons מלדיביים כאחד מהמלונות היוקרתיים של הרשת, על המוקד של הנוסעים הישראלים. הרשת מפעילה שני ריזורטים יוקרתיים במלדיביים ואי פרטי נוסף,  כשהראשון ה-Landaa Giraavaru כולל 2 מטוסים ימיים להעברות הנוסעים, ונמצא על פני שמורת אונסק״ו ביוספרית, עם דגש על שימור ובריאות. בריזורט ניתן למצוא רצועת חוף באורך של קילומטר, מסעדת מישלן, צלילה עם מנטות, התנדבות בחווה השיקומית לצבי ים, ועוד.

במלון ניתן למצוא 11 סוגי חדרים, וילות על הים, לצד וילות על החוף עם החל מחדר שינה אחד ועד לסוויטה הכוללת 3 חדרי שינה. עוד המלון שם דגש על Wellness ו-Wellbeing עם צוות מומחים של רופאים, נטורופתים ותרפיסטים. 

האי הפרטי של ה- Four Seasons Maldives ממוקם בשמורת טבע מוכרזת של אונסק"ו, בחופשה המותאמת אישית בצורה מושלמת, בכל פרט ופרט. באי, בו ניתן לארח עד 21 אורחים, כל אחד יכול לבחור את סגנון החופשה המושלמת עבורו, עם יאכטה פרטית, מרכז צלילה, ספא, בית חוף, ולהקות דולפינים פשוט לחלום בעיניים פקוחות. 

ביוני 2011, בא אטול הפכה לשמורת ביוספרית עולמית של אונסק"ו - שהוכרה לצד מקומות כמו איי גלפגוס כאזור ייחודי של שימור, מחקר ופיתוח, בהתאם לעקרונות תוכנית האדם והביוספירה של אונסק"ו. 

המלון השני, Kuda Huraa מארח לא מעט תחרויות גלישה במלדיביים, וזכה מוקדם יותר השנה בדירוג 5 כוכבים מטעם פורבש. במלון ניתן למצוא ספא פרטי, ו-15 סוגי חדרים, מוילות עם בריכה פרטית על החוף, ועד לוילות על החוף. לילה במלון האולטרה יוקרתי, יתחיל ב-1,065 דולר, לפני מע״מ ותוספות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: