אא

טסים לאירופה? כך תבחרו את היעד המתאים

יש מצבים בהם אנשים יודעים שהם רוצים לטוס לחופשה, הם גם יודעים שהם מעוניינים ביעד קרוב באירופה, אבל הם לא "סגורים" על היעד הספציפי. אז אם גם אתם נמצאים במצב שכזה, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם להתמקד ולבחור את היעד המתאים // תוכן פרסומי

צילום: pexels.com צילום: pexels.com

היכן עדיין לא הייתם..

אם החלטתם לטוס לאירופה, סביר להניח שתבקשו להגיע ליעד שלא יצא לכם לבקר בו קודם לכן – בכל זאת, אין כיף גדול יותר מאשר להיחשף למקום חדש. 

לכן, תוכלו להכין רשימה אשר כוללת את כל המדינות והערים באירופה שכבר ביקרתם בהם ובצורה כזאת, גם להבין היכן עדיין לא הייתם..

יעד שאהבתם ואתם רוצים לחזור אליו

אם נחזור רגע לרשימה של כל המדינות והערים שביקרתם בהם, מאוד יכול להיות שבמהלך הכנת הרשימה אתם עתידים לגלות ולהיזכר ביעדים שאהבתם במיוחד ואולי כדאי לשקול ולבקר באותם היעדים פעם נוספת.. כאמור, יש יעדים שאפשר לבקר בהם מספר פעמים וכל פעם לגלות דברים חדשים ומיוחדים.

מחירי הטיסות

במידה התקציב אותו אתם מייעדים למטרה הינו מוגבל יחסית, כדאי לשקול את האפשרות לבחור יעד בהתבסס על מחירי הטיסות. 

בעידן הלואו קוסט תוכלו למצוא במועדים מסוימים כרטיסי טיסה במחירים נמוכים ומפתיעים. 

כאמור, אם תגלו גמישות ביעד ופשוט תיכנסו לאפליקציות של חברות התעופה ותחפשו טיסות, תוכלו לבחור במחיר הזול ביותר – מה שיוזיל במידה רבה את העלות של כל החופשה. 

המלונות והמחיה

כאשר שמים דגש על ענייני עלויות, יש לשים דגש גם על עלות המלונות והמחיה באותו היעד אליו אתם שוקלים להגיע. 

שוב בעידן האינטרנט הגישה למידע הזה היא קלה – רק שמומלץ להגדיר בשלב הראשון, את מלוא הציפיות שלכם מהמלון – לדוגמא, האם אתם מחפשים לינה במלון יוקרה עם כל הפינוקים הנלווים או שאין לכם בעיה להסתפק במלון בסיסי יותר או אפילו באכסנייה. 

אם מדובר ביעד שלא יצא לכם לבקר בו טרם לכן, ההמלצה היא גם לבדוק את עלויות המחיה – אוכל, כניסה לאטרקציות, קניות (אם אתם מעוניינים בכך) וכיוצא בזה.. 

מזג האוויר

לפני שאתם בוחרים יעד, כדאי לבדוק גם את מזג האוויר באותו היעד בו אתם מעוניינים לבחור. לדוגמא, כדאי לבדוק שלא מדובר בתקופה גשומה או קרה במיוחד – מה שיכול לפגוע במידת ההנאה שלכם מהחופשה. 

מהצד השני, אם מדובר במזג אוויר חם, כדאי לבדוק שאתם גם בוחרים במלון מתאים ושיש בו מזגן – זה לא מובן מאליו במלונות באירופה. 

בכל מקרה, אם אתם מתלבטים בין מספר יעדים, ההמלצה היא לבדוק את מזג האוויר בכל אחד מהם ורק לאחר מכן לקבל החלטה, אשר מתבססת גם על הנושא הזה. 

אירועים מיוחדים

אם אתם מעוניינים לנצל את החופשה לאירועים מיוחדים – הופעות, הצגות, פסטיבלים מיוחדים ועוד.. תוכלו לבחור את היעד שלכם בהתבסס על הפרמטר הזה.
תוכלו לחפש אירועים ואז לבחור את היעד בהתאם לאירועים המתקיימים באותם המועדים, ביעדים בהם אתם מתעניינים. 

אופציה נוספת היא פשוט להתמקד במספר יעדים שונים (ביניהם אתם מתלבטים), לבחון אלו אירועים מתקיימים בכל אחד מהם בתאריכי היעד - ולבצע את הבחירה ביעד המבוקש בהתבסס על כך. 

לסיכום, יש לא מעט פרמטרים אשר בכוחם לסייע לכם בבחירת היעד הבא אליו תטוסו. 
בכל מקרה, לא משנה מה אתם מחליטים ובאיזה יעד אתם בוחרים, אל תשכחו את הנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל וודאו שאתם עושים ביטוח איכותי ומתאים, אשר יאפשר לכם שקט נפשי לכל אורך החופשה. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: