אא

מים בששון: 6 פעילויות ספורט ימי שאסור לפספס בדובאי

מתכננים לבקר בקרוב בדובאי? מעבר לבטן גב המפנק, תוכלו למצוא כמה פעילויות ספורט ימי שירעננו ויעלו את האדרנלין

6 פעילות ספורט ימי שאסור לכם לפספס בדובאי. צילום: יח״צ 6 פעילות ספורט ימי שאסור לכם לפספס בדובאי. צילום: יח״צ

מתכננים לבלות את חג השבועות (והמים) בדובאי?

מצאנו לכם 6 פעילויות ספורט ימי שיעלו לכם את האדרנלין ומצב הרוח, למקסימום! החל מפלייבורד ועד לצלילה עם כרישים – לא רק למבוגרים.

פלייבורד

מתי יצא לכם לרחף מעל המים בהרגשת אקסטרים מטורפת, ולבצע תמרונים אקרובטיים מדהימים? הכירו את הספורט הימי שסחף את העולם - פלייבורד Flyboard, והוא הגיע גם לדובאי! מדובר במכשיר ספורט ימי המורכב מלוח הדומה לוויקבורד או סקייטבורד, ומצויד במערכות הנעה בסילוני מים. מערכות הנעה אלו מופעלות בדרך כלל על ידי כלי שיט אישי או כלי שיט נפרד המחוברים ללוח הטיס באמצעות צינור. איך זה עובד? על ידי הפניית המים בלחץ הגבוה הנפלטים מהחרירים, הרוכב יכול לשלוט בתנועות, בגובה ובכיוון שלהם. הפלייבורד מאפשר למשתמשים לחוות את התחושה המרגשת של טיסה, כשהם ממריאים לאוויר למשך 30 דקות, צוללים למים ומבצעים טריקים אוויריים ופעלולים מרגשים. הוא גם יכול להתרומם עד לגובה 9 מטרים באוויר, ולהמשיך לשמור על הגובה – בתנאי שתוכלו לשמור על שיווי משקל. זו חוויה מלהיבה ביותר והתוספת המושלמת לכל חופשה בדובאי.

עד לגובה של 9 מטר. צילום: יח״צעד לגובה של 9 מטר. צילום: יח״צ

וויקבורד

פעילויות ספורט ימי על גלשנים הן פופולאריות מאוד בדובאי, כמו גם "ווייקבורד" Wakeboard . בין אם אתם מתחילים או כבבר מקצוענים – אתם יכולים לנסות את הפעילות ווייקבורד, גלישת ווייקבורד או סקי מים עם צוות המומחים של "סי-ווייק" (Seawake) וליהנות מיום מלא אדרנלין על החוף! מרכז הספורט הימי "סי-ווייק" ממוקם ממש ליד מלון לה מרידיאן מינה (Le Meridien Mina Seyahi), ומציע גישה נוחה לסירות ולחוף – עם זמן הכנה מהיר כדי שתוכלו לבלות זמן רב יותר בפעילות הימית.

סי בריצ'ר

אם אתם אוהבים ריגושים – אתם במקום הנכון! חברת "סי-בריצ'ר" בדובאי מציעה לכם חוויית צלילה שתרגישו בה ממש כמו כריש, בתוך מיני-צוללת בדמות כריש, כלי שייט מטורף עם מנוע רב-עוצמה (260 כ"ס) שמגיע למהירויות של 100 קמ"ש! הצוללת אפילו מחקה את תנועות הזנב של כריש אמיתי ויכולה לקפוץ מן המים עד לגובה שישה מטרים!

גלשני רוח ומצנחי רחיפה

אוהבים גלישת רוח? מצנחי רחיפה? גם אם אתם מעדיפים לשבת בצד ולצפות באחרים עושים את הספורט האקסטרימי הזה, בחוף הזה אתם חייבים לבקר! חוף המצנחים Kite Beach הוא פיסת החול שבה חובבנים ומקצוענים גם יחד מנסים את כוחם בספורט האקסטרים הזה. בחוף תוכלו לעבור שיעורים, הכשרה ולשכור ציוד מתאים. זו דרך נהדרת ליהנות מהנופים המדהימים של דובאי מן הגובה.

אוהבים גלישת רוח? מצנחי רחיפה? זה המקום בשבילכם. צילום: יח״צאוהבים גלישת רוח? מצנחי רחיפה? זה המקום בשבילכם. צילום: יח״צ

ג'ט סקי

החופים של דובאי הם מקום אידיאלי לחוות ולהתנסות בספורט הימי הזה – עם מים צלולים מצד אחד ורקע נופי העיר המרהיבים מצד שני! מספר חברות ספורט ימי בדובאי מציעות חוויות של אופנוע ים, בחבילות שונות: החל משייט שנמשך כחצי שעה אל המלון המפורסם, בורג' אל ערב (Burj Al Arab), שעיצובו מזכיר מפרש סירה, ועד לשייט של שעה או שעתיים שכולל עצירה בנקודות נוספות כמו אי הדקל המפורסם ומלון אטלנטיס דה פאלם.

*ילדים עד 16 יכולים לרכב על אופנוע ים בליווי מבוגר. מגיל 16 ומעלה ניתן גם לנהוג בו. לא צריך רישיון.

ג׳ט סקי בדובאי. צילום: יח״צג׳ט סקי בדובאי. צילום: יח״צ

צלילה במעמקים

המים החמימים של דובאי מציעים לצוללנים הזדמנויות לצלילה במשך כל השנה, ומגוון של חוויות ברמה של חמישה כוכבים מתחת למים. מרכז הצלילה של אטלנטיס הנמצא במתחם הריזורט אטלנטיס דה פאלם, מציע מגוון חוויות ימיות בלגונת אמבסדור – אקווריום המכיל למעלה מ-65 אלף דגים באלפי זנים שונים. מדובר באטרקציה חווייתית שנבנתה מתחת לפני הים ומדמה מסע ב"אטלנטיס האבודה". במהלך השהות בריזורט, ניתן לסייר רגלית מתחת למים בין מבוכי העיר האבודה, להפוך את הילדים ל"ביולוגים ליום אחד", לצלול עם כרישים ולהאכיל אותם או לשחות עם דולפינים ואריות ים.

צילום: יח״צצילום: יח״צ

הכותבת הינה ממשרד יח״צ של לשכת התיירות של דובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: