אא

לופטהנזה ואיירבוס חגגו את המסירה של המטוס ה-600

הטקס החגיגי התקיים במטה איירבוס בהמבורג, בו נמסר לקבוצת לופטהנזה מטוס A321neo. במשך כמעט 50 שנה לופטהנזה קיבלה יותר מטוסי איירבוס מכל חברה אחרת בעולם

גיום פורי (מימין) וקרסטן שפור בטקס ה-600. צילום: לופטהנזה גיום פורי (מימין) וקרסטן שפור בטקס ה-600. צילום: לופטהנזה

השותפות בין לופטהנזה לאיירבוס נמשכת כבר קרוב ל-50 שנה. המסירה הראשונה ללופטהנזה של מטוס האיירבוס A300 הראשון שלה התקיימה ב-9 בפברואר 1976 והניחה את הבסיס לאספקה של יותר מ-10 סוגי מטוסי איירבוס שונים במהלך השנים לכל החברות בקבוצת לופטהנזה. אתמול נמסר ללופטהנזה המטוס ה-600 - איירבוס A321neo - בטקס רשמי במטה של איירבוס בהמבורג.

קרסטן שפור, יו"ר מועצת המנהלים והמנכ"ל של קבוצת לופטהנזה, אמר: "לופטהנזה ואיירבוס מאוחדות בשותפות מיוחדת מאוד. מאז הקמתה של איירבוס נהנינו משיתופי פעולה קרובים במגוון רחב של מיזמי מחקר ופיתוח חדשים. לופטהנזה גם שימשה לא פחות מארבע פעמים כלקוחה משיקה של איירבוס לסוג מטוס חדש, ולאחרונה למשפחת A320neo שמוכיחה הצלחה. לופטהנזה הזמינה את כל משפחות המטוסים שאיירבוס פיתחה בחמשת העשורים האחרונים. יותר מ-90 אחוזים מ-600 האיירבוסים שקיבלנו עדיין בשירות קבוצת לופטהנזה כיום. אנו גם רוצים לברך את האיירבוס ה-700, שיצטרף לצי שלנו כחלק מחגיגות המאה של לופטהנזה ב-2026".

גיום פורי, מנכ"ל איירבוס, אמר: "לופטהנזה ואיירבוס היו שותפות מאז שמסרנו את לופטהנזה A300 הראשון בפברואר 1976. מאז, לופטהנזה קיבלה משלוח של מטוס איירבוס בממוצע כל חודש - 600 מהם בכמעט 50 שנה! אף חברת תעופה אחרת לא קיבלה יותר מהמטוסים שלנו עד היום. תודה מיוחדת שלי, בשם כולם באיירבוס, לכל הצוותים של לופטהנזה על כל האמון שלהם. אנו מצפים ל-50 השנים הבאות של השותפות ולמחויבות המשותפת שלנו למטרה של תעופה בת-קיימא".

מטוס האיירבוס ה-600 שנמסר ללופטהנזה הוא איירבוס A321neo, המכיל 215 מושבים, מטוס דו מנועי חדיש וחסכוני בדלק, שנמצא בשירות לופטהנזה מאז 2019. המטוס החדש נקרא 'מינסטר' על שם העיר הגרמנית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהאיירבוסקרסטן שפורA321neo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: