אא

השגרירה החדשה של Emirates: השחקנית פנלופה קרוז

הקמפיין החדש ישודר ברחבי העולם החל מחודש יוני 2023, באנגלית ובשפת האם של פנלופה קרוז- ספרדית. ״עם נושא מעורר מחשבה של נסיעה היא לא רק על היעד הסופי אליו טסים, אלא גם על כיצד אתה מגיע לשם״

פנלופה קרוז במטוס Emirates. צילום: Emirates Airlines פנלופה קרוז במטוס Emirates. צילום: Emirates Airlines
חברת Emirates חושפת כי בראש מסע הפרסום הקרוב שלה לקיץ 2023, תעמוד השחקנית הספרדית פנלופה קרוז.

השחקנית זוכת פרס האוסקר הוא כבר אוהדת של Emirates ונוסעת מתמידה שביקרה בדובאי מספר פעמים. בצילומים מאחורי הקלעים שצולמו על מטוס ה-A-380, קרוז חשפה את החיבה שלה ל-Emirates ואת הקשר המיוחד שיש לה עם המותג של חברת התעופה מאיחוד האמירויות הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. קרוז הצהירה שהיא נרגשת לשתף פעולה עם Emirates לאחר שנים של טיסות עימה, בחלק מהטיולים הכי מיוחדים בחייה.

סרטון באדיבות חברת Emirates Airline

פנלופה קרוז. צילום: shutterstockפנלופה קרוז. צילום: shutterstock

קמפיין הטלוויזיה החדש ישודר ברחבי העולם החל מחודש יוני 2023, באנגלית ובשפת האם של פנלופה קרוז- ספרדית. ״עם נושא מעורר מחשבה של 'נסיעה היא לא רק על היעד הסופי אליו טסים; ​אלא גם על כיצד אתה מגיע לשם״, מדגישים בחברת Emirates ומציינים כי תשדירי הפרסום הקצרים יציגו את כל המותרות הייחודיות שנוסעי Emirates במחלקות ה-First ו-Business Class חווים כשהם טסים במחלקות היוקרה של החברה- ממשקה איכותי במטוס ה-A380, ועד מקלחת מפנקת מעל העננים, מריעים למשחק כדורגל שמוקרן בשידור חי ואפילו להתענג על מנות נדיבות של קוויאר יוקרתי. במקומות אחרים בפרסומת של קרוז היא נהנית מהמושבים המרווחים במחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של Emirates.

קרוז גם מקיימת אינטראקציה עם צוות הטייסים והדיילים במספר שפות ונהנית ממגוון הרחב של סרטים ותכנים במערכת הבידור עטורת הפרסים של Emirates, הנצפים על מסך LCD בגודל 32 אינץ' - הגדול ביותר בתעשיית התעופה. קרוז מצולמת גם בסוויטת המחלקה הראשונה הפרטית שלה, משתמשת במשקפת בהזמנה אישית כדי ליהנות מהנופים בשמיים, בזמן הטיסה ולובשת פיג'מה של Emirates כדי להתמקם לשינה או מנוחה במיטה השטוחה שלה, מוקפת על ידי מגוון שירותים יוקרתיים - מה שמבטיח שהמסע שלה על גבי סיפון המטוס היוקרתי יהיה מרהיב מההתחלה.

כל אחד מהספוטים החדשים בטלוויזיה ביים והועלה לחיים על ידי רוברט סטרומברג, במאי הוליוודי זוכה אוסקר כפול, עם 21 זכיות בפרסים ו-30 מועמדויות לפרסים עבור סרטים, סדרות טלוויזיה ופרסומות לאורך הקריירה המפוארת שלו. סטרומברג עבד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות  Emirates כדי להבטיח שהיוקרה של חוויית Fly Better, תוך שמירה על תו של חוש ההומור החצוף של קרוז יעבור בהצלחה. 

ריצ'רד בילינגטון, סגן נשיא בכיר למותג ופרסום באמירויות, הגיב; "אנחנו בEmirates-שמים דגש על הגשמת המונח לנוסעינו -״Flying Better״, שם המסע ליעד חשוב לא פחות מההגעה למקום עצמו. אנחנו דואגים לכל פרט בחוויית הטיסה של נוסעי Emirates ורצינו שגריר/ת מותג שישקפו את המותג Emirates, זה היה צריך להיות מישהו קלאסי, מסוגנן ובעל אפיל עולמי מודרני. פנלופה הייתה ההתאמה המושלמת.״

בעקבות פרסומות אחרות שהצליחו בעולם שעשתה כבר Emirates, עם ג'ניפר אניסטון על מטוס של Emirates וג'רי האווז, פנלופה קרוז תשתתף בפרסומות שישודרו ברחבי העולם בערוצי חדשות הטלוויזיה ובערוצים הדיגיטליים של Emirates, עם פעילויות משותפות נוספות שיחשפו בקרוב.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: