אא

מעל 5000 משתתפים פקדו את יריד התיירות IPW 2023 שהתקיים בסן אנטוניו

יריד התיירות הגדול בארה״ב נננעל ביום רביעי האחרון. העיר המארחת סן אנטוניו צפויה לקבל החזר על השקעה של עד 400,000 מבקרים בינלאומיים חדשים, שיניבו עד 600 מיליון דולר בהוצאות בשלוש השנים שלאחר IPW 2023

סאן אנטוניו. צילום: Shutterstock סאן אנטוניו. צילום: Shutterstock

בשבוע האחרון התקיים בהצלחה יריד התיירות האמריקאי IPW 2023 שהתקיים בין ה-20 וה-24 במאי.

יריד התיירות האמריקאי השנתי התקיים ב- Henry B. González Convention Center, סן אנטוניו, טקסס, העיר ה-7 בגודלה בארה"ב, שבמרכזה נמצא מבצר "האלמו" בו התקיימו קרבות עקובים מדם במלחמות שקדמו לשחרור טקסס ממקסיקו.

כיום מושכת אליה סן אנטוניו כ-37 מיליון תיירים בשנה שמכניסים לעיר כ-15 מיליארד דולר. את אזור הדאון טאון של סן אנטוניו חוצה הנהר על שם העיר, שמשני צדדיו ממוקמים מסעדות וברים רבים, שבהם מבלים התיירים הפוקדים את העיר. עוד ניצב במרכז העיר מגדל "אמריקה" שמתנשא לגובה 750 רגל ועליו ממוקמת מסעדה מסתובבת המאפשרת לצפות על העיר כולה.

בנוסף, סן אנטוניו מציעה לתיירים גן חיות וגן בוטני עם מגוון של צמחיה מאזור טקסס.

השנה היריד משך אליו יותר מ-5000 משתתפים ברובם קניינים מרחבי העולם וחזר למספר המשתתפים טרום מגפת הקורונה.
את המשלחת הישראלית הובילה נציגת מחלקת המסחר בשגרירות ארה"ב בתל אביב ענבר מרום ונותנת החסות העיקרית ליריד היתה "ברנד יו אס איי" המשקיעה כ-150 מיליון דולר בקידום התיירות הנכנסת לארה"ב באמצעות קמפיינים באירופה ובמזרח אסיה.

IPW הוא יריד התיירות בינלאומי, זהו חלון ראווה לאומי של אמריקה, שבו נציגי נסיעות בארה"ב מתחברים לספקי נסיעות ולמדיה מיותר מ-70 מדינות כדי לקדם את המוצר שלהם, לנהל משאים ומתנים על עסקים עתידיים ולבנות מערכות יחסים. IPW מבטיחה את מעמדה של אמריקה כיעד נסיעות עולמי מוביל על ידי הגדלת הביקורים הבינלאומיים ומראה לעולם את המיטב של מה שיש לארה"ב להציע.

על פי מארגני היריד, העיר המארחת סן אנטוניו צפויה לקבל החזר על השקעה של עד 400,000 מבקרים בינלאומיים חדשים, שיניבו עד 600 מיליון דולר בהוצאות מבקרים בינלאומיות בשלוש השנים שלאחר IPW 2023. (לא כולל מקסיקו).

עם קרוב למיליון תיירים ישראלים המבקרים בה מדי שנה, ארה"ב ניצבת בראש סולם היעדים של התיירות היוצאת מישראל יחד עם טורקיה.
כיום יש 93 טיסות ישירות שבועיות ל-9 נמלי תעופה בארה"ב והן מופעלות ע"י חברות התעופה האמריקאיות הגדולות - אמריקן איירליינס (AA), דלתא אייר ליינס (DEL), יונייטד איירליינס (UNITED) ואל על. היעדים המובילים עבור התיירים הישראלים הם ניו יורק, מיאמי, לאס ווגאס, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. כפי שפרסמנו לאחרונה, אל על הטיסה כ-39% מתנועת הנוסעים לארה"ב ב-4 החודשים הראשונים של השנה. כ-62% מכלל הנוסעים טסו בתקופה הזו בטיסות הישירות לניו יורק שהם 435,175 נוסעים. לשדה״ת בניו ארק טסו אליו וממנו 223,881 נוסעים ו-211,294 נוסעים נוספים טסו אל ומשדה התעופה JFK. אחרי ניו יורק, מיאמי עם 69,764 נוסעים המהווים כ-10% מכלל הנוסעים. לשדה התעופה סן פרנסיסקו טסו אליו וחזור 58,106 נוסעים המהווים כ-8.1% מכלל הטסים. לוס אנג'לס הבאה בתור, אליה וממנה טסו 37,603 נוסעים המהווים 5.4% מכלל הטסים לארה"ב וממנה.

IPW 2024,  יתקיים בשנה הבאה בלוס אנג׳לס קליפורניה, בתאריכים 3-7 במאי, 2024.

טסים בקרוב לארה״ב?  קבלו את מדריך פספורט לניו יורק, שיקגו, מיאמי, דאלאס, בוסטון, ניו אינגלנד וסן פרנסיסקו

ואם כבר הגעתם לניו יורק ואתם חובבי קולינריה איכותית, אז כדאי שתקראו את זה: 

ניו יורק למתפנקים: 5 ארוחות ערב מפונפנות בתפוח הגדול

San Antonio, Texas. צילום: ShutterstockSan Antonio, Texas. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IPW

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: