אא

2019 יוק: בשדה״ת בלוס אנג׳לס ספרו אתמול מספר שיא של 218,000 נוסעים

בשדה״ת של לוס אנג׳לס מתמוגגים מיותר מ-1.2 מיליון נוסעים ב-5 ימים. היום העמוס ביותר צפוי להיות היום (שישי) ועשוי להפוך ליום העמוס ביותר מאז מרץ 2020. "סוף השבוע הוא רק ההתחלה של מה שתהיה עונת נסיעות עמוסה מאוד בקיץ״, צופים בארה״ב

1.2 מיליון נוסעים ב-5 ימים-LAX. צילום: Shutterstock 1.2 מיליון נוסעים ב-5 ימים-LAX. צילום: Shutterstock

בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) עברו אתמול (חמישי) 218,000 נוסעים, שיא סביב סוף השבוע של חג הזיכרון (Memorial day) - מה שהופך את הימים בין יום חמישי, 25 במאי עד יום שני במאי, ה-29 לחודש, לגבוהים ביותר מבחינת כמות הנוסעים שראה נמל התעופה מאז תחילת 2020- פרוץ משבר הקורונה. כדי להקל על התנועה המוגברת סביב אזור הטרמינל המרכזי (CTA), מגרש המתנה שני ייפתח לאורחים כדי שיוכלו להמתין עד שהנוסעים שלהם יהיו מוכנים לאיסוף.

"סוף השבוע של יום הזיכרון הוא רק ההתחלה של מה שתהיה עונת נסיעות עמוסה מאוד בקיץ ב-LAX שבה אנו מצפים שתנועת הנוסעים תגיע לרמות הגבוהות ביותר שראינו בשנים האחרונות", אמר ג'סטין ארבצ'י, מנכ"ל לוס אנג'לס (LAWA). "על מנת להפוך את הטיסה למהנה יותר, על הנוסעים להגיע מוקדם, לנצל את מערכת החניה החכמה עטורת הפרסים שלנו להזמנת מקום חניה מראש, ולהזמין מזון ומשקאות מבעוד מועד לאיסוף או משלוח עד השער. ”
היום העמוס ביותר בתקופת הנסיעות ביום הזיכרון כאמור היה אתמול ה- 25 במאי, עם 218,000 נוסעים מה שיהפוך אותו ליום העמוס ביותר שנמל התעופה ראה מאז מרץ 2020. שאר ימי השיא יהיו היום, (שישי), ה-26 במאי, עם צפי של 214,000 נוסעים ויום שני, הקרוב ה-29 במאי עם 205,000 נוסעים. מאז יום רביעי ה-24 במאי, עד יום שני, ה-29 במאי צפויים לעבור למשוך יותר מ-1.2 מיליון נוסעים בשדה התעופה של לוס אנג׳לס, כ-86% מכמות הנוסעים בהשוואה למרץ 2019, שהייתה שנת שיא בשדה התעופה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: