אא

יותר מ-100 טיסות שבועיות מישראל: קפריסין לוהטת עם כ-55,000 ישראלים מבקרים ברבעון ה-1

מה עוד אפשר לומר על קפריסין שהפכה לאחד היעדים הכי חזקים של אירופה ורושמת שגשוג תיירותי ונדל״ני. מתחילת השנה נרשם זינוק של 100% במספר הישראלים שביקרו בהשוואה לשנת השיא ב-2019. ב-31.5 גיליון פספורט המודפס על כל מה שמתחדש באי השכן

100 טיסות ישירות מישראל. צילום: פספורטניוז 100 טיסות ישירות מישראל. צילום: פספורטניוז

כ-400 אלף ישראלים ביקרו בשנה שעברה בקפריסין וחברות התעופה הישראליות והזרות, זיהו את הפוטנציאל האדיר שבאי השכן, מרחיבות השנה באופן משמעותי את תדירויות הטיסות בקווים המבוקשים בין ישראל לאי השכן.

בכלל קפריסין כבר הפכה בשנתיים האחרונות ליעד מבוקש בקרב האירופאים, הסינים והאמריקאים שרבים מהם רכשו נדל״ן בעיקר בעיר לימסול שהפכה למרכז של חברות עסקיות מכל העולם והמחירים בה מגיעים  לרמה של תל אביב. 

עונת הקיץ הקרובה נפתחת בתנופה אדירה, ולהיצע הטיסות הנרחב בין נתב״ג לשדות התעופה של לרנקה ופאפוס, מצטרף כעת לחגיגה גם שדה התעופה של חיפה, ממנו תפעיל חברת איסתא בשיתוף ישראייר טיסות יומיות ישירות לקפריסין.

המרינה החדשה באיה נאפה. צילום: פספורטניוזהמרינה החדשה באיה נאפה. צילום: פספורטניוז
פרוטראס, קפריסין. צילום: אופל דורוןפרוטראס, קפריסין. צילום: אופל דורון
פרוטאטרס. צילום: פספורטניוזפרוטאטרס. צילום: פספורטניוז

התיירים הישראלים מדורגים כבר במקום השני במספר המבקרים בקפריסין (אחרי התיירים הבריטים) ובעונת הקיץ השנה 2023, יהיו יותר מ-100 טיסות שבועיות משדה התעופה בן גוריון וכאמור גם משדה״ת בחיפה. גם חברות הקרוזים יעגנו השנה בנמל לרנקה במסגרת ההפלגות שלהן באזור הים התיכון.

ב-31/05 גיליון מיוחד- פספורט לקפריסין 2023: כל מה שמתחדש באי השכן 

בין חברות התעופה שיפעילו טיסות ישירות בין ישראל לקפריסין נמצאות: ישראייר, ארקיע, סאן דור, TUS,  BLUE ֿBIRD, CYPRUS AIR, AEGIAN AIR, RYANAIR, WIZZ AIR.

בשל כך מגוון האפשרויות שעומדות בפני הקהל הישראלי מאפשר לטוס כמעט בכל שעה ובמגוון מחירים שמאפשרים לבחון את שלל האטרקציות והבילויים שממתינים ברחבי האי. ברבעון הראשון של 2023 הגיעו מהארץ לקפריסין כ-55,000 תיירים מישראל המהווים גידול בתנועת התיירים מישראל בסדר גודל של מעל 173% לעומת אשתקד וגידול של יותר מ-100% לעומת שנת 2019 שהייתה שנת שיא לתיירות בקפריסין.

על פי נתוני לשכת התיירות של קפריסין, בשנת 2022 ביקרו בקפריסין 277,397 ישראלים, 5% בלבד פחות ממספר השיא (293,746) שנרשם בשנת 2019 טרום משבר הקורונה. בשנת 2020 בתקופת משבר הקורונה ביקרו 27,272 ישראלים בלבד בקפריסין ואילו בשנת 2021 הגיעו מישראל 82,098 תיירים לאי. 

בשל הגידול העצום והביקושים חסרי תקדים השנה לקפריסין, אנחנו בקבוצת פספורט בחרנו להקדים את המוסף השנתי של מגזין פספורט המודפס לקפריסין שיצא לאור ב-31.5. 

עוד במגזין: על הנדל"ן שתפס תאוצה עצומה בקפריסין.

מלון פרקליין. צילום:  Matthey Shawמלון פרקליין. צילום: Matthey Shaw
גן עדן 45 דק טיסה מישראל. צילום: פספורטנניוזגן עדן 45 דק טיסה מישראל. צילום: פספורטנניוז
ממש כמו במלדיבים- קפריסין. צילום: פספורטנניוזממש כמו במלדיבים- קפריסין. צילום: פספורטנניוז

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: