אא

דובאי: המסעדות הזוכות בכוכבי MICHELIN לשנת 2023

השקת מדריך המישלן החדש נערכה במלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי וכללה בסך הכול 90 מסעדות המכסות 23 סוגי מאכלים שונים, התורמים למיתוגה של דובאי כיעד קולינרי בקנה מידה בינלאומי

צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי

מדריך כוכבי מישלן החדש לשנת 2023 הושק בדובאי, עם 3 מסעדות חדשות
ואחת חדשה עם שני כוכבים.

השקת מדריך המישלן החדש נערכה במלון ״אטלנטיס דה רויאל״, היוקרתי וכללה בסך הכול 90 מסעדות המכסות 23 סוגי מאכלים שונים, התורמים למיתוגה של דובאי כיעד קולינרי בקנה מידה בינלאומי. לדברי גונדל פולנק, המנהלת הבינלאומית של מישלן: "מעולם לא היה לנו ספק לגבי הפוטנציאל הקולינרי של דובאי, והשנה היעד המרתק הזה מאשר את המשיכה הגסטרונומית שלו. דובאי מתהדרת במושגים קולינריים רבים ומגוונים, מפרואנית ועד האמירתית, צרפתית מודרנית, בריטית עד יפנית-עכשווית, מה שמבטיח שכולם ירגישו כאן בבית".

צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאיצילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי

המסעדות הזוכות במישלן לשנת 2023 בדובאי
המסעדה החדשה של הסטון בלומנטל, הממוקמת בקומה הראשונה של מלון אטלנטיס דה רויאל, Dinner by Heston Blumenthal זוכה בכוכב מישלן. למסעדה ישנה אחות תאומה בלונדון, ושתיהן מציעות מנות בריטיות אותנטיות בגרסה מודרנית ויוקרתית. בנוסף, לאחר שקיבל כוכב מישלן אשתקד, סטודיו Trèsind מקבל השנה שני כוכבים הודות למנות המקוריות שלו, מדויקות לעיתים מסקרנות שהופכות את הסעודה לחוויה מיוחדת.

גם המסעדות Il Ristorante – Niko Romito ו- STAY שתיהן זכו בשני כוכבי מישלן בשנת 2022, ושומרים על ההצטיינות שלהם השנה. בנוסף, כאשר גם מסעדת אווטרה avatāra, תחת השף המוכשר Rahul Rana וצוותו, מעלה את המטבח הצמחוני לשלב הבא וזוכה במישלן. המנות היפות שלהם כוללות שילובים מעודנים של טעמים ומרקמים, וכתוצאה מכך מטבח הודי מוצלח שהדהים את הפקחים האנונימיים המפורסמים של צוות המישלן.

צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאיצילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי

אשתקד קיבל השף סולמן חדד את פרס השף הצעיר של מישלן לשנת 2022. אך השנה המסעדה שלו moonrise אישרה את הפוטנציאל שלה וזכתה גם בכוכב מישלן אחד. ארוחת הערב שם כוללת 10 מנות, כל אחת עם סיפור משלה, שבהן מרכיבים מזרח תיכוניים מוכנים בטכניקות יפניות, לתוצאה מקורית מעוררת השראה.
כל המסעדות שזכו לכוכב מישלן אחד בשנת 2022 -שומרות השנה על זכייה זו.

באופן זה, גם המסעדות היוקרתיות Hakkasan ו-Ossiano הנמצאות במלון אטלנטיס דה פאלם וזכו בשנה אשתקד בכוכב מישלן, שמרו עליו גם השנה – הודות למנות היצירתיות, השירות והטעמים הבלתי נשכחים.

הכוכב הירוק של פרסי המישלן בדובאי
הכוכב הירוק הושק בשנת 2020 במטרה להדגיש את המסעדות המציעות חוויות
גסטרונומיות, תוך גישה מעוררת השראה לקיימות וסביבה חברתית.

השנה אלו המסעדות שזכו בפרס הירוק של מישלן:
בוקה Boca, תוספת חדשה למדריך מישלן, מציעה מטבח ים תיכוני תוך שמירה על אתוס בר קיימא מרשים הכולל שימוש בתוצרת מקומית, ניהול פסולת יזומה ומודעת, הערכת משאבים ושימוש באנרגיה מתחדשת.
טייבל Teible גם היא מסעדה שזכתה בכוכב הירוק של המישלן, עם תפריט הכולל מרכיבים עונתיים מקומיים, בשילוב חדשנות ופשטות כדי להעצים את הפוטנציאל שלהם. הבישול הטעים ממחיש גישה בת קיימא המתמקדת בעונתיות ויושרה.

ארבעה פרסים מיוחדים חדשים של מדריך מישלן
מדריך המישלן שואף להדגיש את המגוון המדהים של התפקידים בתעשיית האירוח, כמו גם את אנשי המקצוע המוכשרים ומעוררי ההשראה שלו.

השנה יצאו 4 פרסים מיוחדים נוספים:
פרס השף הצעיר של מישלן
השנה, פרס השף הצעיר מגיע לאומקר Omkar Walve of avatāra, יליד הודו, שף צעיר
ומוכשר העומד בראש הצוות שמייצר מנות צמחוניות הודיות טעימות ועדינות. בין אם זה בישול או הגשת המנות בעצמו, מדובר בשף צעיר עם עתיד מזהיר.

פרס מדריך סומלייה של מישלן
ארתורו סקמרדלה מ"ארוחת ערב אצל ״הסטון בלומנטל" באטלנטיס דה רויאל, מקבל את פרס הסומלייה על עצותיו המצוינות, הידע, התשוקה וההבנה של הצרכים של הסועדים. 

פרס שירות מדריך מישלן
פרס השירות הטוב ביותר ניתן לצוות ב-La Mar על ידי Gastón Acurio בניהולו של
Tomislav Lokvicic. המסעדה ממוקמת באטלנטיס דה רויאל היוקרתי, בעיצוב צבעוני-פרואני, הממלא את החדר. הצוות של המסעדה מאיר פנים, מה שמביא לשירות חם, אכפתי ומקצועי.

פרס פתיחת השנה של מדריך מישלן
לבסוף, הפרס המיוחד החדש – פתיחת השנה – מגיע למטבח הפרסי של אריאנה
בראשות השפית אריאנה בנדי. זוהי מסעדה תוססת, בקומת הקרקע של מלון
אטלנטיס רויאל שנפתח ממש לאחרונה. העיצוב מרשים וחמים בו זמנית, שם ניתן ליהנות מתפריט פרסי.
טימותי קלי, סגן נשיא ומנכ"ל אטלנטיס ריזורטס: "מלונות אטלנטיס בדובאי הם ביתם של שלושה כוכבי מישלן, שלושה פרסי מישלן מיוחדים וחמישה מדריכים, הכול תחת קורת גג אחת - המאפשרים לאורחים שלנו מכל רחבי העולם ליהנות. המטבחים שלנו הם המשובחים ביותר ומבוצעים ברמה הגבוהה ביותר, כשהאורחים סועדים איתנו, הם יכולים לצפות ליותר מסתם ארוחה - הם יוצאים למסע של טעם ואנחנו מקווים שכשיסיימו, הם ירגישו בשינוי."

צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאיצילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי

המבחר המלא של MICHELIN Guide Dubai 2023 זמין באתר MICHELIN Guide
ובאפליקציית MICHELIN Guide.

צילום באדיבות לשכת התיירות של דובאיצילום באדיבות לשכת התיירות של דובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: