אא

יצרניות מטוסי המנהלים: שנת 2024 הולכת להיות שנת השיא במכירות של מטוסים פרטיים

בפתיחת תערוכת מטוסי המנהלים הגדולה בעולם EBACE בג׳נבה, אמר נשיא חברת בואינג מטוסי מנהלים, כי השנה נפתחה בביקושים ערים ולעסקאות למכירת מטוסי בואינג 787-7 דרימליינר בתוצרת מטוסי מנהלים, כולל מכירה של הדגם החדיש ביותר של מטוסי דרימליינר ה- 787-8 לצד הזמנה של מטוס מנהלים מדגם 777-9 רחב גוף

בואינג 737-700 פרטי. צילום: Shutterstock בואינג 737-700 פרטי. צילום: Shutterstock

יצרניות מטוסי המנהלים המובילות בעולם צופות כי שנת 2024 תהיה שנת שיא במכירות של מטוסי מנהלים פרטיים בכל העולם. 

בפתיחת תערוכת מטוסי המנהלים הגדולה בעולם EBACE המתקיימת בג׳נבה שבשוויץ, אמר נשיא חברת בואינג מטוסי מנהלים (Boeing Business Jets) ג'ו בנסון, כי השנה נפתחה בביקושים ערים, וגילה כי ההתעניינות הגוברת כבר הביאה לעסקאות למכירת מטוסי בואינג 787-7 דרימליינר בתוצרת מטוסי מנהלים, ואפילו מכירה של הדגם החדיש ביותר של מטוסי דרימליינר 787-8 לצד הזמנה של מטוס מנהלים מדגם 777-9 רחב גוף.

יצרנית המטוסים המובילה בעולם בואינג מסרה על הזמנות חדשות למטוס מנהלים פרטי מסידרת BBJ737Max ושני מטוסי בואינג 787-800 דרימליינר בתצורת מטוסי מנהלים פרטיים, ואת מטוס המנהלים רחב הגוף מסידרת BBJ777-9.

מטוסי המנהלים הפרטיים של בואינג Boeing Business Jets BBJ מסדרת דרימליינר 787-8 מסוגלים לטוס ללא עצירה עד 10,000 ״נורטיקל מיילס״, דהיינו טיסה ישירה מתל אביב ללוס אנג'לס. 

מטוס בואינג פרטי עסקי. צילום: Shutterstockמטוס בואינג פרטי עסקי. צילום: Shutterstock

מטוסי המנהלים של בואינג מבוססי דגמי בואינג 737 מסוגלים לטוס בטיסה ישירה למרחק של 6,00 ״נורטיקל מיילס״, דהיינו טיסה ישירה מג׳נבה שבשוויץ לסינגפור.

התכנון הפנימי של מטוסי המנהלים הללו נעשה בקפידה לפי צרכי הלקוח, ממטוסים המסוגלים לשאת מספר מנהלים ובעלי תפקידים רב ועד למטוסי מנהלים בהם מתוקנים חדרי שינה מפוארים, חדרי מנוחה וחדרי ישיבות, לצד קבינות לנוסעים ולעוזרים. מערכות מיזוג האוויר החדשניות מבטיחות אוויר צח לכל הנוסעים ומצמצמות את העייפת (Jetlag) של הנוסעים.

מטוס המנהלים המבוסס על דגמי הבואינג 777 שכיום מטוס הנוסעים רחב הגוף הגדול ביותר.  דגם ה-BBJ-777X שנמכר, הוא בעל טווח טיסה מירבי של 11,025 נורטיקל מיילים, טווח המאפשר חיבור בין כל שתי ערים בעולם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: