אא

לטביה העפילה לחצי הגמר אליפות העולם בפינלנד: תוך דקות אזלו כל הכרטיסים ל-6 טיסות מיוחדות

היסטוריה בלטביה. לאחר שהנבחרת הלאומית בהוקי קרח העפילה לחצי גמר אליפות העולם לאחר ניצחון היסטורי על נבחרת שבדיה, חברת אייר בלטיק הודיעה על טיסות מיוחדות לטמפרה שבפינלנד שם יתקיים חצי הגמר נגד קנדה. תוך פחות מ-60 דקות אזלו כל כרטיסי הטיסה

אייר בלטיק. צילום: 123rf אייר בלטיק. צילום: 123rf

היסטוריה בלטביה.

נבחרת ההוקי קרח של לטביה העפילה אתמול לחצי גמר אליפות העולם שתתקיים בעיר טמפרה שבפינלנד. אתמול ניצחה לטביה את שבדיה בריגה במשחק דרמטי, שלאחריו יצאו רבים לרחובות לחגוג את המאורע ההיסטורי שבעקבותיו תתמודד הנבחרת המקומית על מדליה עם הנבחרות הטובות בעולם: ארה״ב, קנדה וגרמניה.

לאחר המשחק הודיעה חברת התעופה הלאומית של לטביה, ״אייר בלטיק״ על הפעלת טיסות מיוחדות לקראת משחק חצי הגמר מחר נגד קנדה ומסתבר שכל הכרטיסים לטיסות המיוחדות אזלו תוך פחות מ-60 דקות.

אתמול (שישי) הודיעה ״אייר בלטיק״ כי בשל הביקוש הרב לטיסות הנוספות מריגה לטמפרה, החליטה להוסיף עוד טיסות נוספות מריגה לטמפרה.

היסטוריה בלטביה. צילום: Shutterstockהיסטוריה בלטביה. צילום: Shutterstock

ג'ניס ויטנברגס, שר התחבורה של לטביה: "ההישג הפנטסטי של נבחרת ההוקי הלאומית שלנו השנה מבוססים לא רק על עבודה מקצועית וחסרת אנוכיות, אלא גם על התמיכה העצומה שמעניקים האוהדים. הם האנרגיה של הקבוצה, לכן חשוב שגם בטמפרה נבחרת לטביה תרגיש את התמיכה שלנו. אחרי אתמול, אנחנו יודעים ששום דבר אינו בלתי אפשרי!".

כאמור, עתה בעקבות ההצלחה ההיסטורית ודרישת האוהדים, חברת התעופה הלטבית airBaltic הודיעה על הוספת טיסות נוספות מריגה לטמפרה ב-27, 28 במאי, 29.

מחיר הכרטיס נקבע ל-75 אירו לכיוון אחד או 139 יורו הלוך ושוב.

airBaltic כבר הודיעה כי תעדכן את הנוסעים על תוצאות משחקי קבוצת ההוקי של לטביה בכל טיסותיה, ואנחנו נמתין בסבלנות לראות האם הנברת הלטבית תעשה סנסציה באליפות העולם ותזכה במדליה היסטורית, מול אריות ההוקי החזקות בעולם ארה״ב, קנדה וגרמניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir baltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: