אא

טרנסאוויה ההולנדית נאלצת לבטל 565 טיסות בין מאי לאוגוסט

חברת הלואו-קוסט של קבוצת אייר פראנס KLM, סובלת ממחסור במטוסים וכבר נאלצה לבטל 335 טיסות במאי ויוני, ועתה הודיעה על ביטול 210 טיסות נוספות ביולי – אוגוסט. הטיסות בקו לישראל לא תיפגענה

צילום: 123rf צילום: 123rf

טרנסאוויה, חברת הלואו-קוסט ההולנדית, המשתייכת לקבוצת התעופה אייר פראנס KLM, סובלת זה מכבר ממחסור ממטוסים המונע ממנה לבצע את לוח הטיסות המתוכנן באופן מלא.

עקב הנסיבות החברה הודיעה על ביטול של 210 טיסות נוספות המתוכננות לחודשים יולי ואוגוסט, וזאת בנוסף ל-335 טיסות, שכבר בוטלו בחודשים מאי ויוני.

הטיסות המבוטלות, עפ"י הודעת החברה, הן בקווים הלוך ושוב בין נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם ונמל התעופה איינדהובן אל מגוון יעדים אירופיים, כמו: אליקנטה, אתונה, פארו, מלאגה, רייקיאוויק, ולנסיה, וגם מרקש.

ראוי לציין כי טרנסאוויה מפעילה מדי יום טיסה מנתב"ג לסכיפהול, ובחודשי הקיץ גם 2 טיסות בימים מסוימים, והטיסות בקו לא נפגעות וממשיכות לפעול באופן תקין עפ"י לוח הטיסות המתוכנן.

הביטולים אומנם מתייחסים לפחות מ-2% מסך כל הטיסות של טרנסאוויה, אך הם עלולים לפגוע בכ-90,000 נוסעים.  

חברת התעופה הבהירה כי מחסור במטוסים זמינים הוא הסיבה לביטולי הטיסות. המחסור נובע מבעיות תחזוקה בלתי צפויות בשני מטוסים, וכן קשיים בקבלת אישורי טיסה ל-4 מטוסי בואינג 737, שנרכשו מחברת Blue Air, החברה הרומנית שהפסיקה לפעול.

טרנסאוויה ציינה כי הנוסעים, שטיסותיהם בוטלו, כבר קיבלו הודעה והוצעו להם חלופות. נוסעים שלא קיבלו הודעה, יכולים להניח שהטיסות שלהם יתנהלו כמתוכנן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרנסאוויהאייר פראנס KLMנמל סכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: