אא

יעד תיירות עולמי מוביל ואטרקטיבי: תכנית החומש למיצוב הפיליפינים

משרד התיירות של הפיליפינים בהובלת הנשיא פרדיננד מרקוס, ושרת התיירות כריסטינה פרסקו, גיבשו תוכנית חומש לאומית למיצוב הפיליפינים כיעד תיירות עולמי מוביל ביבשת אסיה ובעולם

צילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) צילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

נשיא הפיליפינים, פרדיננד מרקוס, ושרת התיירות כריסטינה גרסיה פרסקו, גיבשו תוכנית חומש לשנים 2023 עד 2023 למיצוב הפיליפינים כיעד תיירות מוביל ביבשת אסיה ובעולם.

מטרת התוכנית היא לחזק את התיירות ואת הכלכלה של ארץ האיים הקסומה, שמושכת אליה מיליוני מבקרים מרחבי העולם.

התוכנית הלאומית תיתן בין השאר דגש לתחום התרבות והמורשת, תעודד השקעות בתחום התיירות ותייצר הזדמנויות חדשות לקידום התיירות בפיליפינים. ממשרד התיירות הפיליפיני נמסר כי "היעד השנה הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים מחו"ל. עד אמצע חודש מאי השנה כבר הגיעו לפיליפינים יותר מ-2 מיליון תיירים מחו"ל, יותר מהתחזית שעמדה על 1.7 מיליון תיירים. היעד השאפתני בשנת 2028 הוא להגיע ל-51.9 מיליון מבקרים מחו"ל. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019 עם כמעט 23 אלף מבקרים. השנה הצפי הוא להתקרב לשנת השיא ובשנת 2024 להגביר בצורה משמעותית את תנועת התיירות מישראל."

בתוך כך נמסר כי משרד התיירות של הפיליפינים נותן השנה דגש רב לקידום הפיליפינים כיעד אטרקטיבי לתיירות מרפא, ספא ונופש ביבשת אסיה ובכלל בעולם. לצורך כך אף נחתם בימים אלה הסכם עם Agora Group מדובאי, שהינה קבוצה עולמית מובילה בתחומים של בריאות, נופש ותיירות רפואית.

שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, ציינה: "המטרה היא לחשוף את הפיליפינים כיעד מוביל בעולם לתיירות מרפא, ספא ונופש. משום שבפיליפינים מתקיימים התנאים והמשאבים הטבעיים לתיירות מרפא ונופש. יש לנו את המתקנים המתאימים, את האנשים הנכונים ואת תמיכת הממשלה".

המבקרים בפיליפינים יכולים ליהנות מאיים וחופים קסומים, הרים ירוקים, ג'ונגלים, קולינריה משובחת ומקומות לינה נפלאים. בפיליפינים ישנם 63 בתי חולים פרטיים בקרבת ארבעה שדות תעופה בינלאומיים. עלויות הטיפול נמוכות משמעותית בהשוואה למדינות אחרות ביבשת אסיה. הפיליפינים היא גם אחת המדינות הגדולות בעולם שבהן האנגלית מהווה שפה רשמית.

הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם, שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה.

צילום: אורי מגנוסצילום: אורי מגנוס

צילום: יעקב אוסלובצילום: יעקב אוסלוב

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פיליפינים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: