אא

כאוס בנמלי התעופה בבריטניה עקב תקלה בשערים האלקטרוניים בביקורת הגבולות

נמל התעופה הית'רו מעדכן כי: "אנו מודעים לבעיה הכלל ארצית המשפיעה על השערים האלקטרוניים המופעלים בביקורת הגבולות". גם נמל התעופה לוטון מציין כי: "אנו ממשיכים לעבוד כדי למזער את ההשפעה ככל האפשר"

ביקורת גבולות בהית'רו. תמונת ארכיון Shutterstock ביקורת גבולות בהית'רו. תמונת ארכיון Shutterstock

כאוס בנמלי התעופה של בריטניה.

תורים ארוכים נוצרו בנמלי התעופה בבריטניה, עקב תקלה בשערים האלקטרוניים בביקורת הגבולות.

באתר נמל התעופה הית'רו מצויין כי: "אנו מודעים לבעיה כלל ארצית המשפיעה על eGates, המופעלים על ידי Border Force. בעיה זו משפיעה על מספר נמלי תעופה ואינה ספציפית להית'רו. הצוותים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת הגבולות כדי לסייע לפתור את הבעיה במהירות האפשרית והעמדנו צוות נוסף זמין כדי לנהל תורים ולספק רווחה לנוסעים. אנו מתנצלים על כל השפעה שיש לכך על הנוסעים."

באתר נמל התעופה לוטון צויין כי: "בעיה כלל ארצית בשערים האלקטרוניים של משטרת הגבולות של בריטניה גורמת כעת לזמני המתנה ארוכים בביקורת הדרכונים בכל נמלי התעופה בבריטניה. הצוותים שלנו עובדים קשה מאוד כדי להבטיח את נוחות הנוסעים שלנו ולתעדף משפחות, פגיעים ונוסעים בטיסות המשך. אנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ביקורת הגבולות כדי למזער את ההשפעה ככל האפשר. אנו מתנצלים בפני כל הנוסעים שהושפעו מבעיה זו."

נזכיר כי אמש בריטיש אירווייס ביטלה עשרות טיסות עקב בעיה טכנית. בעקבות זאת בנמל התעופה של הית׳רו פרסמו הודעה מיוחדת לנוסעים ובה נאמר: ״בעקבות בעיה טכנית שנפתרה במהלך הלילה, עדיין צפויים ביטולים או עיכובים בטיסות המגיעות והיוצאות של British Airways היום (26 במאי). לסטטוס הטיסות אנא צור קשר עם British Airways או עם סוכן הנסיעות שלך.״

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רולוטוןגטוויקבריטניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: