אא

Etihad Airways מתכוננת להשיק מחדש את האיירבוס A380 היוקרתי שלה

4 מטוסי סופר-ג'מבו מחודשים ומשופצים יתחילו ב-15 ביולי לפעול בקו ביו אבו דאבי ללונדון ויציעו לנוסעים מחלקות יוקרה מרשימות

צילום: איתיחאד איירווייס צילום: איתיחאד איירווייס

איתיחאד איירווייס מבצעת את הבדיקות האחרונות של מטוסי האיירבוס A380 היוקרתיים שלה לקראת חזרתם לשמיים ב-15 ביולי.

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי אמורה להשיק מחדש 4 מטוסי סופר-ג'מבו של איירבוס A380 בקו בלעדי של 7 שעות בין נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי (AUH) ולונדון-הית'רו (LHR).

הצי של איתיחאד כולל 10 מטוסי A380, שהיו באחסון בנמל התעופה טרואל בספרד (TEV) או בנמל התעופה טארבס-לורד-פירנה (LDE) בצרפת כבר כמעט שלוש שנים. עקב העלייה בביקוש לטיסות, לפחות 4 מטוסי סופר-ג'מבו אמורים לשוב לפעילות עפ"י התוכנית ועבודות החידוש והשיפוץ האחרונות כדי להבטיח שהמטוס כשיר לחלוטין ומספק לנוסעים תנאים מיטביים.

מטוסי הסופר-ג'מבו המתחדשים של איתיחאד יציגו את מחלקות היוקרה המרשימות ביותר של חברת התעופה, כולל The Residence: סוויטה בת שלושה חדרים עם חדר שינה, חדר רחצה וסלון. כל אחד ממטוסי ה-A380 מצויד ב-9 סוויטות רזידנס, 70 דירות סטודיו ביזנס, ו-405 מושבי Economy Smart, מהם 80 Economy Space.

סוויטת הרזידנס תוצע כשדרוג לנוסעי המחלקה הראשונה בטיסות נבחרות, וכעת נפתחות הזמנות עבור תוספת יוקרתית זו במחיר של כ-2,500 דולר לאדם.

החל מה-15 ביולי מטוסי A380 של איתיחאד אמורים לפעול על בסיס יומי, ולהציע לנוסעים "חוויה שלא תישכח לעולם", לדברי חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירוויסאבו דאביA380

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: