אא

טורקיש איירליינס מציגה את ה-Flight Tracker בטרקלין העסקים

חברת התעופה הטורקית מתקינה בימים אלו בטרקלין העסקים באיסטנבול, את ה-Flight Tracker גלובוס שיציג מידע מגוון לנוסעי החברה

ה-Flight Tracker של טורקיש איירליינס. צילום: מערכת פספורטניוז ה-Flight Tracker של טורקיש איירליינס. צילום: מערכת פספורטניוז

טורקיש איירליינס, חברת התעופה טורקית, בונה בימים אלו את ה-"Flight Tracker״, לשימוש בטרקלין העסקים שלה. מדובר בגלובוס דיגיטלי באמצעותו האורחים יוכלו לעקוב אחר מיקומים בזמן אמת של מטוסי החברה, יעדים אליה מגיעה החברה, תנאי מזג האוויר הנוכחיים, וליהנות מתכונות שונות כמו מידע על הטיסה ופרטים על מועדון ה-Miles&Smiles. 

״הבטחנו כבר מיום ההקמה לספק לאורחים חווית נסיעה ללא רבב, בנוסף לבטיחות, ונוחות במהלך הנסיעה. עם השירות החדש, אנו מציעים לאורחים שלנו את ההזדמנות ללמוד על מזג האוויר של היעדים אליהם יגיעו, וגם את האפשרות ליצור חברות במועדון באמצעות קוד QR. אנו מכינים ומפתחים את חלופות הפתרון שלנו לפי הצרכים של האורחים, עם העוצמה שהטכנולוגיה המפתחת והמשתנה מוסיפה למותג שלנו״, אמר אחמט אולמשטור, סמנכ״ל השיווק של טורקיש איירליינס. 

טורקיש אירליינס ציידה את טרקלין העסקים עם ה-Flight Tracker החדש, כשנכון להיום (שבת) מתמונות שהגיעו למערכת פספורטניוז, הוא עדיין לא פעיל, אך אנשי הצוות מסרו לאורחים כי הוא צפוי לפעול בעוד כשלושה שבועות. לצידו, ניתן למצוא סימולטור טיסה, משחקי קונסולות, אזור גולף ואזורי משחקים לילדים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: