אל על: ירידה בנתח השוק בטיסות לארה"ב ברבעון הראשון של השנה
נתח השוק הסתכם ברבעון הראשון של 2023 ב-35.8% לעומת 36.5% ברבעון הראשון ב-2022 ו-41.8% ברבעון הראשון של 2019.בטיסות לאירופה נתח השוק עלה ברבעון הראשון והסתכם בסך של 19.4% לעומת 18.8% אשתקד
נתח השוק של חברת אל על בטיסות לארה"ב רשם ירידה קלה ברבעון הראשון של 2023.
נתח השוק בטיסות הטרנס-אטלנטי הסתכם ב-35.8% לעומת 36.5% ברבעון הראשון של 2022 ונתח שוק של 41.8% ברבעון הראשון של 2019.
בטיסות לאירופה נתח השוק עלה ברבעון הראשון והסתכם בסך של 19.4% לעומת 18.8% אשתקד ו-22.2% ברבעון הראשון של 2019.
בטיסות למזרח התיכון ואפריקה נתח השוק רשם ירידה, הסתכם ב-17.6% לעומת 23.1% ברבעון הראשון של 2022 ו-15.3% ברבעון הראשון של 2019.
בטיסות למזרח הרחוק נתח השוק של החברה רשם ירידה חדה ל-53.4% לעומת 71% ברבעון הראשון של 2022 ונתח שוק של 40.5% ברבעון הראשון של 2019.
בסה"כ נתח השוק של אל על ברבעון הראשון הסתכם בכ-22% לעומת 22.3% ברבעון הראשון של 2022 ו-24.99% ברבעון הראשון של 2019.
בנוסף, נתח השוק של החברות הסדירות בנתב"ג ברבעון הראשון של 2023 ללא אל על, הסתכם ב-41.7% לעומת 41.6% ברבעון הראשון של 2022 ו-49% ברבעון הראשון של 2019.
נתח השוק של חברות הלואו קוסט ברבעון הראשון של השנה הסתכם ב-34.8% לעומת 33.4% ברבעון הראשון של 2022 ונתח שוק של 24% ברבעון הראשון של 2019 - זינוק של 10.8% בתוך 4 שנים.