אא

לישון בארמון: Four Seasons מציגה את הסוויטה המלכותית בשארם אל שייח׳

עם שלושה חדרי שינה, בריכה פרטית, סלון ופינת אוכל עם מקומות ישיבה לעשרה אורחים. תכירו את הסוויטה המלכותית בשארם אל שייח׳ Four Seasons

צילום: יח״צ Four Seasons צילום: יח״צ Four Seasons

חוויית הלינה היוקרתית בים האדום ביותר נחשפת ב- Four Seasons Resort Sharm El Sheikh. הארמון, כשמו כן הוא, סוויטה המלכותית, לאירוח המרווח ביותר ביעד, המציע את חווית היוקרה האמיתית היחידה בשארם א-שייח', ומהווה נקודת ציון להרחבה שנערכה בריזורט ב- 2022 במיליוני דולרים שהכפילה את שטחו.

הפאלאס, עוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ה- Four Seasons, עבור בני המלוכה, סלבריטאים והאליטה העולמית כדי ליהנות בפרטיות מוחלטת, עם בריכה פרטית רחבת ידיים, חדר כושר, חדר טיפולי ספא, חדר הלבשה, חלל משרדים ומתקני מגורים מלאים, שיהפכו את ההרפתקה בים האדום ובמדבר שמעבר לו למושלמת. 

"אנחנו נרגשים להזמין מטיילים לאמץ את היופי של חוף הים האדום באווירת חוף יוקרתית שאין שנייה לה באזור", אמר המנכ"ל לאון באום, שהגיע להוביל את Four Seasons Resort שארם א-שייח' בדיוק בזמן כדי לקבל את פני האורחים הראשונים של הפאלאס. "הסוויטה נקראת 'הארמון' כדי להסתמך על מעמדה כמקום לינה מעבר למה שאפילו מטיילי Four Seasons וותיקים יכולים לצפות לו. הפינוקים והנוחיות של סוויטת הדגל החדשה שלנו הם רבים, וכך גם הפרטיות״. 

הסלון בסוויטה הנשיאותית. צילום: יח״צ, Four Seasonsהסלון בסוויטה הנשיאותית. צילום: יח״צ, Four Seasons

הסוויטה עוצבה כך שהיא יכולה לארח שבעה אורחים בנוחיות יוצאת דופן, אך גם מאפשרת אירוח של אירועים אינטימיים, אותם ניתן לערוך בתוך הבית ולצד הבריכה. הארמון משתרע על פני 565 מ"ר, ומתהדר באיבזור יוקרתי מלא ואלגנטי, ולוקח את האורחים לשיאים חדשים של אירוח יוקרתי. 

הפאלאס, בנוי כיחידה עצמאית בריזורט, מוקף בגינה מרוהטת במלואה, המשקיפה אל חוף הים, המשתרע לאורך קילומטר. החללים הפנימיים והחיצוניים משתלבים זה בזה, עם גישה ישירה לחצר ולבריכה מכל חדר שינה, הסלון והמבואה. המרפסת מצוידת בריהוט יוקרתי ונוח, לארוחות באוויר הפתוח, מתחת לשמש או לכוכבים או כמקום למנוחה בין טבילה בבריכה הפרטית בגודל 40 מ"ר ובג'קוזי.

שלושה חדרי שינה, סלון ופינת אוכל עם מקומות ישיבה לעשרה אורחים

הסוויטה המלכותית אידיאלית לאירוח או שהייה ממושכת עם בני משפחה וחברים, הארמון מתגאה בשלושה חדרי שינה, סלון מרווח במיוחד, פינת אוכל רשמית עם מקומות ישיבה לעשרה אורחים, ומרפסת על חוף הים עם אפשרות לסעודה תחת הכוכבים. הרהיטים אלגנטיים ומודרניים, בעיצוב חדשני, תואמים את הפאר של הארמון עם פריטי ריהוט רכים המציעים את התגלמות הנוחות, ומעוצבים בצלליות מעוקלות והדגשים המזכירים את גלי הים המתגלגלים, במרחק צעדים ספורים משם. חללי הפנים פתוחים ואווריריים מתחת לתקרות גבוהות ומעוצבים בגוונים טבעיים בהשראת חולות זהובים ומים תכולים. אלמנטים ארכיטקטוניים מצריים משולבים לכל אורכה ורוחבה של הסוויטה, כשהחדרים המעוטרים בפרשנויות מודרניות של עיצוב ערבי.

החלונות העצומים, מהרצפה עד התקרה, מספקים נוף מרהיב של הים האדום והירוק שמסביב ומאפשרים לאור שמש להאיר את החדרים. עם זאת התאורה ברחבי הארמון היא אמירה בפני עצמה: שובבה, בולטת וטבעית, כולל מנורות שולחן אומנותיות ופמוטי קיר. כמו גם נברשות בצורת ענן מזכוכית חלבית המוסיפות נופך של זוהר.

חדר שינה מלכותי. צילום: Four Seasons, יח״צחדר שינה מלכותי. צילום: Four Seasons, יח״צ

לכל אחד מחדרי השינה צמודים חדרי רחצה,  וכן, חדר רחצה לאורחים, כולם עטופים בשיש ובאביזרים נוצצים. בחדר המאסטר המרכזי מוצבת אמבטיה עגולה עמוקה, הממוקמת מול החלון, ומאפשרת לאורחים לטבול בנופים מרהיבים, ומעליה נברשת עצומה הממוקמת בחלל שקוע, הנדלקת כמו הזריחה לפי מצב הרוח.

מעבר לחדרי השינה, הסלון וחדרי הרחצה, יש עוד הרבה  חללים לחקור בפאלאס: חדר טיפולי ספא, אזור כושר פרטי, המאפשרים לאורחים לתרגל באופן פעיל. בעוד שהמזווה של הסוויטה נפתח למטבח מאובזר עבור חטיפים מהירים הניתנים על ידי שף אישי, ויוצרים את הסביבה האידיאלית לאירוח. חדר ההלבשה העצום מרווח מספיק להסתובב בו. משרד פרטי מגיע מצויד בשולחן עבודה וכיסא בגודל מנהלים המספקים מרחב שקט לעסקים, בעוד שחדר מדיה מציע מערכת בידור עכשווית לחלוטין עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח בגודל 52 אינץ', לבידור ותעסוקה לבני כל הגילאים. כמו כן, שירות משרת אישי ומאמן אישי זמינים על פי בקשה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasonsפור סיזנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: