אא

5 דברים שחשוב לבדוק לפני שטסים לחו"ל

מתכננים טיסה לחו"ל? להלן 5 דברים שחשוב שתבדקו לפני הטיסה. הבדיקה תאפשר לכם להבטיח שתגיעו ליעד בזמן ושתמנעו מעצמכם "תקלות" לא רצויות // תוכן פרסומי

צילום: pexels.com צילום: pexels.com

טיסות – מתי לעשות צ'ק אין, מאיזה טרמינל הטיסה יוצאת..

אז אחרי שסגרתם טיסות ליעד המבוקש על ידכם, חשוב לבדוק את הפרטים הטכניים לגבי הטיסות. 

לדוגמא, מתי אתם צריכים לעשות צ'ק אין לטיסה – והאם נדרש לעשות זאת מראש כמו במקרה של טיסות לואו קוסט או שניתן לעשות זאת בשדה התעופה. 

ניתן להיכנס ללוח הטיסות של נתב"ג על מנת לוודא אם הטיסה שלכם אכן יוצאת בזמן ומאיזה טרמינל היא יוצאת – אם הטיסה יוצאת מטרמינל 1 לדוגמא, עליכם לקחת בחשבון שתצטרכו להשקיע זמן גם בנסיעות פנימיות אשר יוצאות מטרמינל 3 וייקחו אתכם ישירות לטרמינל 1. 

למעשה, המטרה שלכם היא לדאוג שיהיו לכם את כל הפרטים לגבי הטיסות, על מנת למנוע עיכובים שונים ולוודא שתגיעו בזמן לטיסה. 

הזמנת מקומות לינה  - שירותי קבלה ושעות הצ'ק אין 

כשאתם מזמינים מקומות לינה, ההמלצה היא לשים דגש לא רק על תנאי האירוח, על המיקום, על חוות הדעת וההמלצות. יש לשים דגש גם על פרטים נוספים כמו שירותי קבלה – האם הם פועלים 24 שעות ביממה ועל שעות הצ'ק אין. דבר זה רלוונטי בעיקר אם הטיסה הלוך או טיסת חזור שלכם היא בשעות הלילה – ובמקרים כאלו, אם אין שירותי קבלה או אפשרות לעשות צ'ק אין מרחוק, אתם יכולים למצוא את עצמכם בבעיה. 

מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לשים דגש גם על הפרמטר הזה בזמן שאתם בוחרים מלון או כל מקום אירוח אחר בחו"ל (ובעיקר אם אתם בוחרים לישון במלון דירות). 

ביטוח נסיעות לחול – ומה לעשות בעת מקרה ביטוח 

יש לדאוג לבחור ביטוח נסיעות לחול אשר יענה על כל הדרישות והצרכים שלכם ויאפשר לכם ביטוח מהנה בחו"ל ומוכנות גבוה לכל מקרה לא צפוי אשר עלול לקרות. 

פרמטר נוסף עליו חשוב לשים דגש בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל נוגע לשאלה מה אתם צריכים לעשות בעת מקרה ביטוחי – אובדן כבודה, צורך פתאומי בשירותיו של רופא כזה או אחר – כאשר, המטרה היא להבטיח שההליך הצפוי לכם יהיה מהיר ויעיל ועם מינימום בירוקרטיות. 

ברגע שתהיו מוכנים לתהליך הזה, תוכלו להבטיח לעצמכם שתדעו כיצד להתנהל ומה לעשות בכל מצב – גם בעת מצבים שהינם פחות צפויים. 

השכרת רכב – לדאוג לכל הפרטים עוד כשאתם בארץ

אם אתם מעוניינים לבקר במספר יעדים שונים או להתנייד ברכב, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג מראש לכל מה שקשור לנושא של השכרת רכבים

חשוב לציין שכיום בכדי להשכיר רכב בחו"ל, כל מה שצריך לעשות זה להזמין רכב להשכרה דרך אתר אינטרנט – זה יכול להיות אתר של חברה להשכרת רכבים בחו"ל וזה יכול להיות גם אפליקציות ואתרים מהארץ אשר מתמחים גם בתחום הזה. 

בכל מקרה, ההמלצה היא לדאוג לנושא הזה עוד כשאתם נמצאים בארץ – ורצוי שזה יהיה זמן מה לפני מועד הטיסה, על מנת להימנע מהפתעות מיותרות.. 

בדיקת תוקף הדרכון 

תראו, אם כבר הזמנת כרטיסי טיסה בלי אפשרויות ביטול וגיליתם ברגע האחרון שהדרכון שלכם לא בתוקף.. אתם עתידים למצוא את עצמכם בבעיה. 

יחד עם זאת, חשוב לציין שיש בטרמינל עמדה אשר תאפשר לכם לחדש את הדרכון ב"זמן אמת", יש לקחת בחשבון שחידוש שכזה כרוך בסכום כסף מסוים – אבם אם זאת האפשרויות היחידה שלכם, כנראה שתחליטו שישתלם לכם לשלם אותה. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: