אא

לרווחת הלקוחות: רשות האוכלוסין וההגירה מציגה חידושים טכנולוגיים

מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו: ״רשות האוכלוסין רואה בשירות ללקוח כיעד מרכזי ונעשית חשיבה קבועה כיצד לייעל, לשפר ולהקל על הציבור המבקש את שירות הרשות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשות האוכלוסין וההגירה מציגה 3 חידושים משמעותיים לטובת קהל הלקוחות הצורך את שירותי הרשות במסגרת עבודה טכנולוגית אינטנסיבית:

1. התור הפנוי הקרוב ביותר: כחלק משדרוג האפליקציה ומהובלת צעדי התייעלות, ניתן להיכנס לאפליקציה לזימון תור לתיעוד ביומטרי ולקבל רשימת הלשכות בהן יש תור פנוי, לפי התור הפנוי הקרוב ביותר. 

צעד זה מאפשר לפונים לבחור את המועד המתאים להם ביותר. 

2. במסגרת מרתון דרכון: קבלת מידע בזמן אמת לגבי המספרים המקבלים שירות בלשכה, בכל שלב.

לכניסה לשירות: https://go.gov.il/status

3. סמס עדכון לגבי תור מתקרב: לקוחות שיגיעו לאחת מארבע לשכות מרתון דרכון, יקבלו מספר וכשתורם יגיע, תשלח אליהם הודעת סמס כדי שלא יפספסו את התור.

על פי עדכון רשות האוכלוסין וההגירה צעדים אלו, ואחרים שיפורטו בימים הבאים, מהווים חלק מסדרת פעולות להתאמת השירותים ואופן קבלתם לצורכי הציבור. 

מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו: ״רשות האוכלוסין רואה בשירות ללקוח כיעד מרכזי ונעשית חשיבה קבועה כיצד לייעל, לשפר ולהקל על הציבור המבקש את שירות הרשות. דיגיטציה של שירותים מהווה התאמת המשרד למציאות העכשווית והחזון שלנו כרשות שירותית, הוא להעביר תהליכים רבים לדיגיטל״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות האוכלוסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: