אא

שינויים בשדרת הניהול של קבוצת טל תעופה

אילן בר משה מונה לסמנכ"ל הכספים והמסחר של הקבוצה ואילו ניסים סגיס, המנהל המסחרי הנוכחי, פורש מתפקידו ויישאר כיועץ לחברה. גדעון טהלר: "טל תעופה ממשיכה בהרחבת הפעילות הבינלאומית שלה ובקרוב נודיע על מינויים נוספים. אני רוצה להודות באופן אישי לסגיס, אשר היה גורם חשוב בהצלחת החברה״

אילן בר משה. צילום: טל תעופה אילן בר משה. צילום: טל תעופה

שינויים בשדרת הניהול של חברת טל תעופה.

גדעון טהלר, נשיא ומנכ"ל קבוצת טל תעופה, הודיע היום (שני) על מינויו של אילן בר משה, לסמנכ"ל הכספים והמסחר של הקבוצה. בר משה משמש כיום בתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה והוא עובד בחברה למעלה מ-13 שנים ובעל ניסיון רב בחטיבות שונות של הקבוצה. בעברו שימש במגוון תפקידים בתחום הכספים וההשקעות.
ניסים סגיס, המנהל המסחרי הנוכחי, פורש מתפקידו בחברה ויישאר מעתה יועץ להנהלת החברה, שצפוייה להודיע בקרוב על מינויים נוספים.
גדעון טהלר מסר: "טל תעופה ממשיכה בצמיחה והרחבת הפעילות בארץ ובחו״ל והתוכניות שלנו לשנים 2024-25 הן בהתאם לכך. בר משה הוא חלק חשוב בהנהלת החברה בשנים האחרונות ואני שמח על מינויו לתפקיד. אני בטוח שהוא יחד עם צוות המנהלים שלנו יובילו את החברה לפסגות חדשות. לצידו של בר משה, נכריז בקרוב על מינויים נוספים. אני רוצה להודות באופן אישי לניסים סגיס, אשר היה גורם חשוב בהצלחת החברה בארץ ובעולם ואני מודה ומוקיר אותו על תרומתו המכרעת במשך עשרות שנים. סגיס היה ויהיה בן בית בטל תעופה ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.״ 

קבוצת טל תעופה מחזיקה ומפעילה מערך של למעלה מ -35 משרדי מכירות ושיווק  ברחבי העולם. החברה היא מובילה עולמית במתן הפצה, שיווק, מכירות, מסחר אלקטרוני לחברות תעופה וארגונים בתחומי הנסיעות והתיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טל תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: