אא

ישראייר ואמדאוס משיקות פיתוח חדש לשיפור עבודת סוכן הנסיעות

עד כה סוכנים יכלו להזמין כבודה עבור לקוחותיהם במעמד ההזמנה בלבד. מעתה, גם הלקוחות יוכלו להוסיף כבודה במועד מאוחר יותר ישירות באתר החברה. השירות זמין גם לסוכנים במערכת אמדאוס

ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

חברת התעופה ישראייר בשיתוף חברת אמדאוס, משיקה פיתוח טכנולוגי המאפשר יכולת הוספת מוצרים נלווים כגון כבודה, הושבה וכיו"ב להזמנה קיימת.

עד כה סוכן הנסיעות יכול היה להזמין כבודה עבור לקוחותיו במעמד ההזמנה בלבד. מהיום, גם הלקוחות יוכלו להוסיף לעצמם מזוודה או טרולי במועד מאוחר יותר ישירות באתר החברה. השירות יהיה זמין גם לסוכני הנסיעות באמצעות מערכת אמדאוס.

בישראייר אומרים הבוקר (ה'), "גאים לחדש ולהיות הראשונים להציע שרות כזה על פלטפורמת ההפצה וההזמנה של חברת אמדאוס ALP. זהו צעד נוסף להרחבת ערוצי המכירה שלנו ושיתוף הפעולה הפורה עם סוכני הנסיעות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייראמדאוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: