אא

וירג'ין אטלנטיק חוזרת לדובאי

חברת התעופה הבריטית תפעיל את הטיסות לדובאי ארבע פעמים בשבוע החל מלוח טיסות החורף הקרוב. סגן נשיא וירג׳ין אטלנטיק: ״דובאי תשלים את הרשת ההולכת וגדלה שלנו של יעדי שמש חורפיים״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה הבריטית חברת וירג'ין אטלנטיק (Virgin atlantic), מרחיבה את רשת הנתיבים שלה ומשיקה מחדש את הקו בין לונדון הית'רו לדובאי. 

הקו החדש של חברת הדגל הבריטית, יפעל ארבע פעמים בשבוע בלוח טיסות החורף הקרוב שיחל בסוף חודש אוקטובר. 

וירג׳ין אטלנטיק צופה שהקו החדש ישרת את לקוחות הפנאי שמחפשים את חופשות השמש החורפיות, אותן מציעה דובאי. "ההשקה מחדש של הקו הפופולרי תשלים את שני יעדי הפרימיום הנוספים החדשים של וירג'ין אטלנטיק - האיים המלדיביים וטורקס וקאיקוס" מציינים בחברה.

הקו יחל ב-28 באוקטובר, ויפעל במטוסי ה-787-9. השירות החדש יציע חיבורים חלקים וחוויית טיסה ארוכת טווח עקבית עבור אותם לקוחות המתחברים מדובאי דרך לונדון הית'רו ליעדים ברחבי צפון אמריקה על פני רשת וירג'ין אטלנטיק ודלתא, כולל ניו יורק, סיאטל, לאס וגאס, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו. בנוסף ללקוחות הטסים, וירג'ין אטלנטיק תציע 20 טונות של קיבולת מטען בכל טיסה. שירות המטען המהיר יציע הזדמנויות חדשות לחברות המעוניינות לייצא ולייבא סחורות כגון תוצרת טרייה ומוצרי היי-טק בין המזרח התיכון לשווקים המובילים בבריטניה ובארה"ב.

החל מה-14 ביוני וירג'ין אטלנטיק תפעיל טיסות מברבדוס לגרנדה או לסנט וינסנט והגרנדינים, מה שיאפשר ללקוחות לחוות חופשות במספר איים בגן עדן הטרופי. 

וירגין חוזרת לדובאי. צילום: Shutterstockוירגין חוזרת לדובאי. צילום: Shutterstock

Rikke Christensen סגן נשיא וירג'ין אטלנטיק: "כבר מזמן רצינו לחזור לעיר המדהימה הזו, והשנה הזו מציגה את ההזדמנות המושלמת. דובאי תשלים את הרשת ההולכת וגדלה שלנו של יעדי שמש חורפיים, מחוזקים על ידי האיים המלדיביים וטורקס וקאיקוס בהמשך השנה, לצד השירותים החדשים שלנו בין מנצ'סטר ללאס וגאס בקיץ 2024 ובקרוב יתחילו טיסות בין האיים הקריביים.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקדובאיVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: