אא

ה"תעריף הירוק" של קבוצת לופטהנזה: 200,000 נוסעים ב-100 ימים

חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מציעות לנוסעים תעריף טיסה הכולל צמצום של פליטת דו תחמוצת הפחמן באמצעות שימוש חלקי בדלק בר קיימא, SAF, ונוסעים רבים מוכנים לשלם יותר עבור ה"תעריף הירוק"

צילום: קב' לופטהנזה צילום: קב' לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה היא הראשונה בעולם, שמציעה תעריף הכולל צמצום של פליטות CO₂ בטיסה. ההצעה החדשה של "תעריף ירוק" לטיסה מזהמת פחות זמינה להזמנה מאז אמצע פברואר. ב-100 הימים הראשונים מאז הצגת התעריף, כ-200,000 נוסעים כבר בחרו בטיסה של "תעריף ירוק" בתוך אירופה או לצפון אפריקה, ובכך תרמו לטיסה "נקייה" יותר. הקו עם המספר הגבוה ביותר של הזמנות "תעריף ירוק" הוא ציריך-לונדון של SWISS, ואחריו המבורג-מינכן של לופטהנזה.

"התעריפים הירוקים" מאפשרים לטוס בטיסה בת קיימא יותר, שכן הם כבר כוללים צמצום פליטות CO₂ בטיסה באמצעות שימוש ב-20 אחוז דלק תעופה בר-קיימא (SAF).

רכישת כרטיס ב"תעריף הירוק" מקנה לנוסעים גם מיילים נוספים לסטטוס ואפשרות הזמנה מחדש בחינם. התעריפים הירוקים מוצעים על ידי החברות: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, SWISS ,Edelweiss ,Eurowings Discover ואייר דולומיטי ביותר מ-730,000 טיסות בשנה בתוך אירופה ולצפון אפריקה: מרוקו, אלג'יריה ותוניסיה. ניתן להזמין את ה"תעריפים הירוקים" באתרי ההזמנות של חברות התעופה.

קבוצת לופטהנזה נוקטת אמצעים שונים לצמצום פליטת דו תחמוצת הפחמן והמטרה של הקבוצה היא להגיע ל-5% מהנוסעים שייהנו מטיסות בנות קיימא עד סוף השנה. הקבוצה שואפת להשיג מאזן CO₂ ניטרלי עד 2050, וכבר עד 2030 רוצה להפחית בחצי את פליטת ה-CO₂ שלה בהשוואה לשנת 2019.

לצורך הגנת אקלים יעילה קבוצת לופטהנזה מתמקדת במודרניזציה מואצת של צי המטוסים, שימוש ב-SAF, אופטימיזציה של פעולות הטיסה, ומציעה לנוסעים הפרטיים וללקוחות הארגוניים שלה להיות שותפים בהפיכת טיסות נוסעים ומטען לטיסות בנות קיימא יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהדו תחמוצת הפחמן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: