אא

מ-3 ל-4 בחודש: בואינג מגדילה את קצב הייצור של מטוסי הדרימליינר ״787״

חברת בואינג מגדילה את קצב ייצור מטוסי הדרימליינר, במטרה לעמוד בביקושי השיא. על כוונת החברה: להגדיל את קצב הייצור ל-5 מטוסים בחודש עד סוף השנה

מפעלי החברה בצ׳רלסטון, דרום קרוליינה. צילום: מייקי לוי מפעלי החברה בצ׳רלסטון, דרום קרוליינה. צילום: מייקי לוי

חברת בואינג הגדילה את הייצור של מטוסי הדרימליינר 787 משלושה לארבעה מטוסים בחודש, בקצב של מטוס אחד חדש לשבוע, כשהחברה מתכננת להגביר את פס הייצור לחמישה מטוסים בחודש עד סוף השנה, כך מסר ליין באלארד, סגן נשיא ומנהל כללי של תוכנית ה-787 במפגש עיתונאים שנערך בצ׳רלסטון, מפעלי החברה. 

עוד יצרנית המטוסים מתכננת להוסיף קו ייצור שני למתקני החברה בצ׳רלסטון, דרום קרוליינה, שכן היא משלימה השנה את העבודה על מלאי 787 אשר עוברים שינויים באתר כדי לעמוד בתקנים של מנהל התעופה הפדרלי של ארה״ב. 

ליין באלארד, סגן נשיא ומנהל כללי של תוכנית ה-787. צילום: מייקי לויליין באלארד, סגן נשיא ומנהל כללי של תוכנית ה-787. צילום: מייקי לוי

המפעל של בואינג באוורט, וושינגטון, שבו גם מטוסי 787 עוברים שינויים כדי לעמוד בתקני ה-FAA, ימשיך לעשות את העובדה הזו. עוד הכריז באלארד כי המחיר של מטוסי הדרימליינר יעלה, וזאת חודשיים לאחר שבואינג הכריזה על הזמנת ענק של כמעט 200 מטוסי דרימליינר. באפריל האחרון הודיעה החברה כי פס הייצור עומד על קצב של שלושה מטוסים בחודש, והיא מצפה למסור במהלך 2023 כ-70 עד 80 מטוסי דרימליינר.

הכותב הינו אורח בואינג בצ׳רלסטון, מפעלי החברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: